Gå til innhold

Hva mener dere om babyte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel helt an på barnet, men ei jeg kjenner fikk anbefalt av helsesøster å koke opp fennilkel å avkjøle og gi til datteren da hun var veldig urolig om kveldene.Ser jo at teen inneholder blant annet fennikel.

Skrevet

Er det fennikel for dårlig fordøyelse og kollik da?

 

Så på linken nå.

 

Vi ga B litt slik med teskje da han hadde magevondt. så da syns jeg vel det er greit.

Skrevet

Tja, den riktige te funker jo for voksne, så hvorfor ikke til barn også?

 

Mine har drukket både amme-te og kolikk-te fra de var en mnd, med de fleste av de ingrediensene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...