kokosyklus Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Fant denne... http://www.holle.no/mellom Er det unødvendig eller har dere tro på at det sakl være beroligende for urolig små sjeler?
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Det kommer vel helt an på barnet, men ei jeg kjenner fikk anbefalt av helsesøster å koke opp fennilkel å avkjøle og gi til datteren da hun var veldig urolig om kveldene.Ser jo at teen inneholder blant annet fennikel.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Er det fennikel for dårlig fordøyelse og kollik da? Så på linken nå. Vi ga B litt slik med teskje da han hadde magevondt. så da syns jeg vel det er greit.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Tja, den riktige te funker jo for voksne, så hvorfor ikke til barn også? Mine har drukket både amme-te og kolikk-te fra de var en mnd, med de fleste av de ingrediensene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå