JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hei lurte på hva dere gjør om sommeren? Jeg gruer meg veldig til sommeren, pga av strekkmerkene på magen.... Sånt ellers så betyr ikke strekkmerkene noe for meg, for jeg får jo tross alt en datter=D Men tenker veldig på sommerstid. Har også hørt at det er lurt å holde merkene vekke fra sol? eller?
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg går ikke med bikini på sommeren jeg... Ikke klær som viser magen i det heletatt igrunn... Men det er meg da! Tenker ikke no over andre som gjør det, er bare at JEG føler meg ikke vel hvis jeg skulle gått i noe sånt... Har heller ikke mange kg for mye, er helt normal. Går med hotpants og singlet på stranda jeg
lillebøllaspringmadrass Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 jeg har stiper både enne og andre veien på magen.. ser ut som et kart over en storby i europa..Jeg har og en liten fittemarkise som vi kaller det i jentegjengen..(mageheng) Men jeg går i bikini jeg.. driter lang marsj i det:P Hotpants og bikini.. men har jo singlet og.. men synes det er pes å ha på klær i vannet .. Kle deg som du føler deg vel. Ang sola, så bruker jeg høyere solfaktor på strekkmerkene, som på tattoeringene.. og mine ser ikke noe skada ut av å ikke være tildekt..
dinadina Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg tenker ikke over strekkmerkene i det hele tatt. Etter to svangerskap er det jo blitt noen på magene og lårene, men hvis det er noen som vil rynke på nesa av den grunn - ja, så vær så god. Jeg synes merkene er blitt mindre synlige for hvert år som er gått (fire år siden sist fødsel), så jeg er egentlig ganske fornøyd.. :-)
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 Ja smart.! tenkte jeg skulle ha en singlet, men hotpants syns jeg er så vanskelig å finne... Off ikke lett hehe... =)
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2008 Takk for alle svar =D godt å hørre at det ikke bare jeg som har litt problemer med å gå i bikini... Veldig dumt at typen min ikke forstår det.. Men faktisk så har jeg lyst til å være den peneste for han på stranden, å det er jammen ikke lett =oP hehe.... Men jeg vet han er glad i meg, å det er jeg i ham også! Så vi for se... Gruer meg veldig til sommeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå