Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Har holdt på i 4 dager nå, og det er stadig like vondt... Noen tips??
Minnie Mom Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Ta det rolig de første dagene, kun et par minutter. Øk sakte på. Tror det tok en uke eller to før det ikke gjorde vondt. Det som gjør vondt nå er at jeg ikke har brukt min siden i sommer. Vondt i samvittigheten...
Gjest Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Det står i beskrivelsen at man bare skal gjøre det noen få minutter hver gang i begynnelsen. Jeg gjorde det, og synes det ikke gjorde så veldig vondt etter dag en jeg da.. men har jo litt polstring rundt livet ;-) Men jeg har også fryktelig vondt i samvittigheten... glemmer å bruke den hver eneste dag...
Malin G. Spann Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg har også den rockeringen, og må bare få si at jeg kan telle på en fing de gangene jeg har brukt den. hehe Den står til pynt i boden. Der står den egentlig ganske godt når jeg tenker meg om...
Minnie Mom Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg var inne i en god periode i våres, gikk ned 10 ved hjelp av trening og kosthold. Brukte da ringen flittig. Men etter sommeren har det vært litt slapt dessverre. Tar gjerne imot litt motivasjon.. )
Gjest Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Jeg har den midt i stua jeg da, for da tror jeg at jeg skal huske å bruke den.. men klarer fint å overse den gitt.... Minnie Mom, motivasjonen din bør jo være at du var så flink i våres...se på bilder av deg selv kanskje.. men du har kanskje ikke gått opp så mye igjen.
Gjest Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Hehe, det var det å klare å holde den oppe i et par minutter da;) Prøver i hvertfall!! Har ikke plass i stuen eller andre rom, så jeg må stå i senga når jeg bruker den;-D Men da får jeg satse på at det funker bedre etterhvert, at at jeg forhåpentligvis ser LITT resultater til jul (julegave til meg selv??). Er nemlig veldig utrent, her har det gått i situps, armhevinger og sykling i noen år.. Men med løs hud og et ekstra spekklager er det på tide å mestre noe nytt!!
Sjokoholikern Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Jeg synes det gjorde grusomt vondt i nesten 2 uker... klarte ikke mer enn 1/2 minutt den første uka, og økte i sekunder litt etter litt. Men plutselig en dag gjorde det ikke så vondt lenger, og fra 1,5 min var jeg plutselig oppe i fem Det lengste jeg har klart er 20 min og da gir jeg meg fordi jeg synes det holder og ikke fordi det er vondt.
*Lille Persille" Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Brukte min for første gang i dag og var forberedt på at det skulle gjøre kjempevondt men det gikk jo kjempefint ) Ikke vondt, ikke vanskelig og ikke så slitsomt heller... Hmmm.
Gjest Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 Da gjør du det jo korrekt da! I hvertall i følge beskrivelsen! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå