Lellemor Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 sambo nekter, jeg maser og maser,, vil jo prøve sexføde oppskrifta.... =(
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jepp. Utruleg nok har den siste tida (er 40+4 i dag) vore morsomare på den fronten enn det mesteparten av svangerskapet har vore. Det var bra aktivitet i starte, så blei det rimeleg skjeldan etterkvart, men med litt glidemiddel og forsiktige forsøk etterkvart har det blitt meir fart i sakene. Veit du kvifor han nektar?? Ikkje alltid så lett å vere mann heller... Oppskrifta har ikkje virka på meg då... :-( Ventar og ventar Lykke til uansprett!
2SønnerSmå Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Får så mye jg bare vil,men jeg orker ikke =( Føler meg tung og svær,bekkenet er elendig og vil ha puppene mine for meg selv for tiden =( Mannen min syntes jeg er kjempe sexy som gravid,og forteller meg det gjerne,men jeg orker bare ikke =(
Lellemor Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2008 hehe, ja han er redd for å skade ungen ;P så er jeg rimelig sikker på at han ikke ser på meg som attraktiv akkurat nå, har gådd opp fra 58 til 80 kg, å ser litt ut som en flodhest akkurat nå =)
Lellemor Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 har kanskje litt med det å gjøre, jeg har vært som en tømmerstokk di siste mnd...
Gjest Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Jeg hadde definitivt fått om jeg ville ha. Gubben hadde nok blitt så glad at han hadde begynt å grine, for jeg har ikke hatt sexlyst siden uke 10 eller deromkring ;-) Så her er det meg det står på ... ikke gubben.
Spire i magen ツ Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 nei ikke her ell han vill ikke.. redd får at fødselen starter nå haha.. som om det hadde gjort noe
en av hver Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Morsomt, FÅR?? Det har vel aldri stått på han. Jeg får det jeg vil. Men skjønner litt om han ikke vil fordi babyen er der. Jeg synes det er turn-off hvis ungen beveger seg masse. Har liksom lyst til å være alene med mannen, barn har ikke noe der å gjøre. Men han kan ikke skade ungen, det kan du forsikre ham om.
Lellemor Skrevet 22. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2008 Jodda, han vet jo det, vi har to fra før.. men tror bare han er redd for at fødselen skal starte umiddelbart.. han var sånn mot slutten med di 2 andre også.. men jeg har jo sååå lyst-.. uffeee....får ty til andre midler da.. heeh ;P =) må bare ut på shopping først....
en av hver Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 He, he. Andre måter. Er vel ikke handa du bruker da, for min når knapt ned der.. ;-)
Nikkan Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Sex har funket kjempegod de to siste gangene for meg så jeg skal kjøre hardt denne gangen også,hehe! Men om typen din ikke vil, får du prøve på brystvortestimulering, det pleier å skje saker og ting da også.... Lykke til.
Lellemor Skrevet 22. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. november 2008 har prøvd =( fyllte 2 flasker med varmvann og la på brystene, lå sånn ett kvarter - 20 minutter, fikkla å styra.. men det skjedde ingenting..... har en som blir 2 30. desember og en på 6 år, så jeg er nokså aktiv også.. rydder og vasker, har vært ute å måkt snø i dag... ser ikke ut til at noe funker..
Nikkan Skrevet 22. november 2008 #13 Skrevet 22. november 2008 jeg har ikke prøvd varmt vann over brystene så det har jeg ingen formening om men jeg har masert/klemt på brystvortene i ca 10 min og DA har jeg fått sterke rier....men som da har gitt seg etterhvert. Prøv det du...
Lellemor Skrevet 22. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. november 2008 ok, setter igang nåh.. hehe, sambo ser rart på meg og spør hva i alledager det er jeg holder på med på nett =) tihi..
Nikkan Skrevet 22. november 2008 #15 Skrevet 22. november 2008 Hehehe, la han bare lure, dumt av han å ikke gi deg sex! Ikke gi deg med maseringa før du kjenner at det tar tak i magen, de blir sterkere og sterkere jo lengre du holder på ;-)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 22. november 2008 #17 Skrevet 22. november 2008 Men har du ikke 3 uker igjen til termin? Vet alt kan skje før å sånn, men er vel ikke så bra viss du ikke er moden. Eller hva vet jeg... Men her har det ikke vært sex siden før sommeren pga ekstrem svangerskapskvalme, og når magen kom og vi kunne kjenne spark utenpå magen, så har han ikke villet "ha sex med babyen". Og vanskelig og "tvinge" en som ser på det på den måten. Er enig med en over her, når det er mye aktivitet også så er det turnoff!!! Og det er jo som oftest når vi legger oss!!! Jeg har maaaset og maaast, og idag helt ut av det blå ble det både i dag tidelig, og i sted når vi satt på sofaen og pratet. (Er førstegangs). Så jeg er i hiiiiiimmellen!!! Mmmm. Hihi. Men kan godt være det blir tørke til han er ute nå. Men sambo såg veldig fornøyd ut i sted også. Hihi. Lykke til med å få lillenurket ut!!! Prøv trapper å sånn da
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. november 2008 #18 Skrevet 23. november 2008 Hei, lille Huleboer! Vi har samme termin!! :-) Sitter her og stimulerer brystvorter tidlig en søndags morgen.... Skjer det noe med deg? Kjenner jeg får vonde kynnere, men det har jeg hver eneste dag.
2stk*perfekteBarn Skrevet 23. november 2008 #19 Skrevet 23. november 2008 Ingen sex her i gården nei.. Ikke alle mannfolk som klarer å se seksuelt på ei som er gravid med hans barn. Men dere.... Blir ikke ventetida på slutten veldig veldig lang om dere har begynt å vente på fødsel og prøver ut diverse kjerringråd allerede tre uker før termin? For alt man vet kan man jo gå 14 dager over også....
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 23. november 2008 #20 Skrevet 23. november 2008 Her er det heller ikke mye sex for tiden! Fikk sex forbud allerede i uke 6 fram til jeg var 4 mnd, pga blødninger (har tre sa bak meg) Så når vi endelig kunne ha oss, klarte han ikke å komme. Som mange nevner, så klarer han ikke den tanken at det ligger en baby inni der, redd for å skade. Men jeg er heldigvis utstyrt med andre redskap, så han er godt fornøyd, selv om det andre er best! Men er jo heldigvis bare snakk om et par mnd igjen så er det på ann igjen:) Godt å høre at det er flere i samme båt!
Leonella777 Skrevet 23. november 2008 #21 Skrevet 23. november 2008 Sex hos oss er et tragisk kapittel.... Har vært LITE sex i hele svangerskapet!!! Og nå på slutten vil han værtfall ikke!! Det skjønner jeg da, magen er jo så stor og jeg har jo vondt overalt men... Syns ikke det er så farlig, for det er jo en grunn til det. Har akseptert at det kan bli sånn i svangerskapet. Men etterpå, da blir alt normalt igjen!!
Lisyan *overtid og utålmodig* Skrevet 23. november 2008 #22 Skrevet 23. november 2008 Jeg kan få så mye jeg vil, men benytter meg ikke av muligheten... Orker rett og slett ikke... Mannen begynner å bli frustrert, har ikke blitt noe på han på et par uker... Men jeg føler meg ikke så veldig sexy med stor mage, vond rygg og bekken, hodepine, halsbrann, fysisk sliten osv... Er 31+3.
månestråle32 Skrevet 23. november 2008 #23 Skrevet 23. november 2008 Får og får- synes jeg har rett på å få. er jo ikke slik at det er så veeeeldig synd på han da.......og dessuten skal jeg gjennom en fødsel så jeg synes jeg har litt å gå på med tanke på "stakkars"...he he he. Selvfølgelig er jeg veldig for å ha gjensidig lystfull sex, men akkurat nå om dagen med 8 dager igjen til termin, så har sex en litt annen funksjon enn normalt...... Gikk 10 dager over sist, og da hadde vi sex kvelden før dag 9 og fødselen startet.....jeg er ikke interessert i å gå så lenge over nå og har sagt at han bare skal være klar fra nå av! han takler det det fint så langt Og de to siste nettene har jeg ligget våken i 2-3 timer med noe som likner både svake rier og harde kynnere......jippi- kanskje!?!!? Så her må nok gubben bare stille seg til disp de neste dagene også!!! Stakkars- NOT!
Nikkan Skrevet 23. november 2008 #24 Skrevet 23. november 2008 Har ikke sett noe fra lille Huleboer, så kanskje det skjedde noe i går likevel......kanskje brystvortestimuleringa funka på henne også??? Nå er jeg kjempespent.....
2 x gull Skrevet 23. november 2008 #25 Skrevet 23. november 2008 Jeg får ikke en dritt sex. Har ikke fått noe siden juli/aug en gang tror jeg. Han er skikkelig kjip. Vel, jeg kan skjønne at det ikke ser så fristende ut og jeg har 2 cm åpning og han ser magen beveger seg osv. Ja ja, men jeg tror ikke jeg kommer til å få noe med det første etter fødselen heller. Tror ikke han liker sex lenger i det hele tatt. :-((((( Jeg får ikke lov å røre han heller, jeg har jo foreslått at jeg kan gjøre ting med han, han trenger ikke gjøre noe med meg, men jeg får ikke love å nærme meg. Bare et tørt kyss kanskje. Kan tro jeg føler meg skikkelig attraktiv...festlig. Føler meg som en ekkel sugge med farlig sumpskog mellom beina når han oppfører seg sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå