siljeHelen Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 hves man får permisjonspenga, har man da krav på engangsstønad?
Vil Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Nei, man må velge. I de fleste tilfeller er jo det et enkelt valg, engangstødnad er et lavterskeltilbud.
siljeHelen Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 er fødselspenger det samme som permisjonspenger?
Vil Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Ja, det er det. Altså de pengene man får i 45 uker (om man vil ha 100 % av lønnen hver måned) eller 55 uker (om man klarer seg med 80% av lønnen hver måned).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå