LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Morsslekta er full av folk som føler og ser og drømmer, så langt har jeg kun hatt drømmene. Sto på kjøkkenet å ordnet til maten og hører det banker på nede. Ikke forsiktig, men veldig kraftig banking. Roper til Guttongen at han må springe ned og åpne. Han så gjør, men ingen der. Og vi bor slik til at det går ikke å banke på og stikke av uten å bli sett (laangt rekkehus, og ingen gjemmesteder forran huset), og det er nysnø her, så er ingen spor utenfor, annet enn naboens som går langs veggen) Guttongen snur for å gå opp igjen, og DA banker det på, akkurat samme lyd som jeg hørte. Naboen som trengte å låne mel. Hm...merkelige greier.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Her i forrige uke gikk min mann forbi meg. Jeg hørte veldig tydelig at han snakka tl meg om sønnen vår, men noe føltes rart. Og så spurte jeg ham rett etterpå om det. og da viser det seg at han kun tenkte det, ikke sa det høyt. hmm.
Anne-B. Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Det er hverdagsparanormalitet. Jeg opplever sånt jeg og.
Odine! Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Vardøger. Mamma opplever disse, men er ikke synsk på noensomhelst måte.
Dailis Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Har jeg veldig mye av. Hører stort sett mannen 3 min før han kommer. Bir varslet da:P Men alle ungene har og reagert på at noen går inn døra og trasker innover. Kjempekjekt hvis jeg noen gang skulle finne på å være utro:P Har en del andre slike ting og. Tror det er veldig vanlig.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 haha, det er morsomt når sånt skjer. Jeg har hatt noen sånne jeg og, men tror egentlig mest det er "flaks". Var bl.a. en gang for noen uker siden at jeg og gubben var på butikken. Det var en lørdag, og jeg gikk og tenkte med meg selv at "hmmm. Kyllingvinger er jo ganske godt". Så spurte jeg hva han ville ha til lørdagskos, og han foreslo kyllingvinger. Det hører med til historien at det er eneste gangen vi har laget det siden vi flytta sammen, og det er to år siden. Sært at begge uavhengig av hverandre plutselig skulle komme på det samtidig - og vi stod langt unna kylling-disken også. Og så var det her i går. Jeg og snuppa var alene hjemme og drev og sulla med vårt, og jeg satte på Halvdan Sivertsen. Og så kom jeg til å tenke at "jeg lurer på hva slags parti han stemmer på", og etter å ha tenkt litt på tekstene hans tenkte jeg med meg selv at "han er helt sikkert SV'er". For de som så beat for beat i går, så var et av bonusspørsmålene hvilket parti han hadde sittet i Bodø kommunestyre for (og det var SV, såklart). Av alle dager i de 20 årene jeg har vært storfan av mannen, var det selvsagt i går jeg skulle komme på å lure på hvilket parti han holder med... Og det er første gang jeg har hørt at noens partipolitiske tilhørighet er bonusspørsmål på det programmet (men tilfeldig er det nok like fullt)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Tror akkurat det der har mer med naboen å gjøre enn deg. Broren min har også vardøger, kan alltid høre ham ei stund før han kommer. Hører ham helt klart og tydelig. Både jeg og mamma hører ham, både hjemme hos mamma og her. Merkelig fenomen uansett.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Er vardøger ja, et nordisk fenomen visst nok. Ca 80% av alle i Norge har opplevd det, mens i aldre land utenfor norden finnes det nesten ikke. Pussige greier. Jeg har hørt mange vardøger og også sett noen. Tror jeg sender ut også. Senest i går hadde i hvertfall mannen laget klar noe mat akkurat i det eldstemann og jeg kom inn døren enda han ikke ante når vi skulle komme, han sa han hadde hørt bilen og at det gikk i døren og når vi ikke kom, så begynte han på maten for da antok han vi var rett rundt hjørnet. Og det var vi jo ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå