Gå til innhold

SE HIT ALLE SAMMEN???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har blitt gravid på nytt før det er gått 1 år, hvor tidlig fikk dere mage 2 gang? jeg fikk ikke noe mage før 7 mnd med mini. var ganske deilig. men tenker at den sikkert kommer tidligere denne gangen, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble gravid igjen etter 5 mnd og magen kom med en gang

Skrevet

oki:) mini er 11 mnd da, så kanskje det tar litt lengre tid. orker ikke gå med mage i 8 mnd. ser for meg at det kan bli litt slitsomt, hehe. var du kommet ned i normal vekt når du ble gravid igjen?. jeg har enda 5 kilo som ikke vil av. selv om jeg ikke la på meg mer enn 16 kilo. frykter nå at hvis jeg går opp like mye denne gangen. så sitter jeg igjen med 10 kilo etter på som ikke vil av. huff:(

Skrevet

Beli gravid etter 7 mnd.... fikk ikke synlig mage før ved 4 mnd.. bare en liten kul da, ikke alle som så den en gang..

Men så sa de på sjukehuset etter fødsel nr 2 at jeg hadde en superlivmor... hadde nesten trekt seg helt sammen 5 timer etter fødsel med andre mann..

Skrevet

dytter litt i denne:)

Skrevet

jeg ble gravid når eldstemann var syv måneder, magen kom i rakettfart. Alle trodde det var tvillinger til og med legen fordi jeg lå over kurva helt til slutten av svangerskapet. Hadde ikke rukket og gått ned alle kg hadde syv igjen men la ikke på meg kjempe mye andre gangen og det virker som om alle kiloene bare sklir av meg denne gangen. Er minus en kg fra før jeg ble gravid gang nr to alt og minsten er bare 3 måneder:)

Var rimelig lei av og gå gravid på slutten, syntes alt var mye tyngre denne gangen, følte at kroppen egentlig ikke var klar for å bli gravid siden det var så kort tid siden sist. Var mye sliten og var sykemeldt i seks måneder nesten. Var også rimelig lei av magen og at jeg ikke kunne spise hva jeg ville. Følte liksom at jeg ikke hadde gjort noe annet enn å være gravid de siste to årene hehe, men nå gikk det jo bare syv måneder før jeg ble gravid på nytt. Må også legge til at nå er det bare helt herlig, hektisk men fryktelig morro:)

Lykke til:)

Skrevet

tusen takk:) Godt å høre at det er kjekt nå iallefall da:) mini her blir 1 år 16 desember, og jeg har akkurat testet positivt, så er jo nesten 1 år siden sist jeg gikk gravid :) håper jeg er like heldig som deg og ikke legger på meg så alt for masse denne gangen da:) gruer meg litt for det der med å bli sliten ja. er sikkert stor forskjell på å gå gravid når du bare har deg selv å tenke på enn når du har en fra før som du skal ta deg av. sist jeg gikk gravid var jeg arbeidsledig. nå jobber jeg i barnehage og har så lyst å jobbe til jeg skal i permisjon:) men går det ikke så går det ikke:) babyen og familien min kommer først så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...