TreHjerter Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 er bare i 7. sv.skapsuke (tror jeg) men igår og idag har jeg vært skikkelig plaga av smerter i bekkenet -sto på litt for mye imorges med å leke med minstemann, løfte og bære samt vaske hus etterpå... Nå føler jeg smerter som jeg kun har hatt under svangerskapene før, men ganske mye senere da!!! Er det psyken som spiller meg et puss, er det noe annet som jeg tolker dithen bare fordi jeg vet at jeg er gravid eller kan man faktisk få bekkenløsning før man vet at man er gravid nesten?!? Var ganske ille plaget sist, og har nok et litt "slarkete" bekken som knepper og klikker når jeg snur meg i sengen for eksempel... Andre som har opplevd det samme??
Gjest Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 jeg fikk bekkenløsningen tilbake før testen var istand til å vise positivt resultat. var litt problematisk å få legen til å tro på meg uten positiv test, jeg skjønte heller ikke med engang hva som var årsaken. testen på legekontoret viste positivt en knapp uke senere. men gikk bra og fikk nå sykemelding. (bekkenet mitt ble nemlig akutt ille med engang).
strikkemegihel Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Jepp, ca tre veker før testen var posistiv startet levenet denne gangen. Hadde inga aning om at eg kunne vere gravid engang, men mannen fekk mistanke når eg plutselig ikkje kom meg ut av bilen aleine en dag. Er no i veke 30 og omtrent sengeliggande
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå