siljeHelen Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 kvalmen utviklet seg til verre etter uke 11. kan man oppleve kvalme i hele svangerskapet? er bare gådd 13 uker og er helt utmatted av kvalme.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 min værste kalme kom etter 12 uker, å varte til 15 uker, nå er jeg 17 uker å fremdeles kvalm
lillebøllaspringmadrass Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Mamman min var kvalm fra hun ble gravid til ungen var ute.. med både meg og søstern min...:/
Månefeen ♥ Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Har fått bekreftet at kvalmen kan vare ut svangerskapet hos noen. Selv har jeg vært uggen fra dag 1. Uke 8 ble den værre, ble innlagt i uke 13. fikk da intravenøst en uke. Kvalmen er ikke bedre nå i uke 16. Venter og venter på å bli bedre Mye hvile, "små spising" hele tiden for å holde magen igang og mye veske hjelper på. Kontakt legen din om du blir værre, du kan få milde kvalmestillende tabletter så du kommer deg litt igjen!
Mayken Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Kvalme kan nok desverre vare hele svangerskapet. Jeg ble lagt inn på sykehus 1. gang alt i uke 4 for intravenøs behandling. Vært ut og inn frem til ca uke 16. Har ikke kastet opp på 2 mndr, er nå 25+5, men kvalmen er her fortsatt. Har faktisk blitt litt værre den siste uken, begynt å brekke meg igjen osv.
Bella_mamma til Benita Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 jeg oxo ble værre når jeg var ca 7-8uker. ble innlagt da jeg var 12uker å var inne med intravenøst i 8dager.er fortsatt kval og er nå 14uker.jeg har h ar hørt at det vil gi seg i 6mnd så vil den komme tilbake i 8mnd.er veldig kvalm nå og kase r opp en gang om dagen føler meg konstant sjøsyk det gjør meg litt gal er så lei av å være kvalm. hva i all verden skal man gjøre da for å bli kvitt denne plagen?ingefær og alt det andre jeg har prøvd er ikke gjort meg bedre haff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå