melkekua™ Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 For en stund tilbake hadde du et innlegg om julebord (mannen din sin jobb). Du visste ikke helt om du ville dra, men ble enig med mannen at hvis han ordnet barnevakt til alle 3 barna så skulle du bli med. Jeg lurer på hvordan det har gått, hvis det har vært da ;o)
Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Vet du, det viser seg at han faktisk ikke hadde meldt oss på! Siden jeg virket så negativ med en gang så ville han ikke melde oss på slik at jeg gikk bare for å glede ham og egentlig ikke hadde lyst, så det hjalp lite at jeg ombestemte meg tydeligvis. Her er vel et av de stedene vi er mest ulike tror jeg. Han vil helst at vi skal gå sammen på alt mulig, inkludert julebord, jeg for min del synes at mange ting egner seg best å gå på når man ikke går sammen, som julebord. Er masse jeg vil gjøre på med mannen min, men å gå sammen på julebord er ikke en av dem, så vi får se hva som skjer de neste årene. Uansett synes jeg det er trist at han ikke vil dra alene, tror han hadde kost seg jeg da.
melkekua™ Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Ååååå jeg skjønner! Lykke til med fremtidige julebord )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå