Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Har en samboer som etter 15 år har kontakt med sin første kjæreste. Vi har bare vært sammen i 2 år, men har kjent hverandre siden vi var 15-16 år. Fikk i år barn sammen, jeg har 3 fra før. Vi har slitt en del i forholdet både pga.barn fra før og slekten rundt. Har syntes det har vært tungt , men etter å ha oppdaget at han har kontakt med gamlekjæresten( bare venner må vite) har det hele blitt mye værre for min del. Han sa ikke ifra om at han hadde kontakt før etter mange mnd. og syntes ikke det var naturlig å fortelle det til meg. Det hadde ikke noe med oss å gjøre iflg.han. Fikk helt panikk jeg etter å ha oppdaget dette. Var det derfor vi sliter? Føler han noe mer enn vennskap? Ba om å få vite når han hadde kontakt med henne, for jeg mener vi snakker om alt annet,så hvorfor ikke dette? Han vet jeg er sår i forhold til dette, utroskap og ikke minst løgn gjorde slutt på ekteskapet mitt. Er så redd for å spørre om ting, han kan jo også lyve for meg. Jeg vet jo ikke annet enn det jeg får høre fra han. Føler på meg at hun prøver å få han på kroken, men han ler bare av meg når jeg sier det. Han soler seg nok i glansen tror jeg. Det var hun som gjorde det slutt etter et kort forhold. ( sier de ikke hadde sex) Hun har sendt julekort til han i alle år, men han har ikke sendt tilbake. Han ville ikke risikere noe hette det for mange år siden. Men plutselig da det ble kjent at han skulle bli pappa, sendte hun ei mld.til han. Da kunne han plutselig svare og fortsette kontakten. Hvordan takler man slike ting? Jeg var aldri sjalu da jeg var gift. Spurte om noe var på gang, og fikk til svar , tror du virkelig jeg ville finne på slike ting, når jeg er glad i deg? Og jeg trodde det var meg det var noe galt med. Helt til jeg fant ut at han virkelig var så innmari at han løy meg opp i ansiktet i mange, mange år. Hva skal jeg gjøre?
-Hengebuksvinet- Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Sånn som jeg leser innlegget, høres kontakten ganske uskyldig ut. Selv har jeg både fått og sendt meldinger til ekser, uten å i det hele tatt tenke på fortiden. Det er jo en grunn til at det ble slutt, og man er vel sjelden alene om å fremprovosere bruddet. Jeg hadde også en eks som gjorde det vanskelig å få tillit tl min nåværende, men har prøvd å ikke la dette gå utover mannen min.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg syns dette er kjempe alvorlig. Slikt lyver man bare ikke om. Ikke for å være ekkel, men du har nok rett. Han er mest sannsynlig utro mot deg. Hvis ikke hadde han ikke skjult det.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 ja,det føles kjempealvorlig for meg, men jeg føler mest at det er det jeg har opplevd før som tar overhånd kanskje? etter å ha opplevd løgn og utroskap , skal det nok mye til for ikke å bli sjalu? Hun har forresten prøvd å få treffe han (hun bor mange timer herifra) Han var ikke intressert i å treffe henne overhodet sa han til meg. ikke ville han ha enne hit på besøk og ikke ville han vi skulle treffe henne på kafe eller lignende( han liker ikke å gå ut) Han fortalte at hun ville treffe han uten at jeg spurte,og det syntes jeg var et godt tegn, men den helga var ikke god! Han var på jobb den helga, men.... Han kunne også ha besøkt henne ved en anledning tidligere, men han sier han ikke tok kontakt. Hun kalte han en "jævel"sa han, så han snakker nok sant...Hvorfor den reaksjonen da? Har snakket med ei som kjenner henne, og hun er ikke det minste overrasket. Hun elsker menn ifølge henne, og er ikke trofast om hun er i et forhold heller. Det var andre menn som gjorde at det ble slutt med min samboer fortalte hun. Han har kun sagt at hun måtte flytte for å gå på skole,og at det var grunnen til at det ble slutt. Får bare se hva som skjer. Jeg er ihvertfall mer obs nå enn sist! Han får ikke lure meg nei(";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå