Soleie m/3 gull :) Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 testet svak positiv i dag, har hatt en syklus på 31-39 dager så litt uregelmessig. er på dag 29 i dag og testet litt på gøy, og sannelig så var den positiv gitt. måtte ta en til noen timer senere bare for at jeg ikke trodde det, og var samme resultat på den:) så nå skal mini bli store bror hvis alt går fint:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 takk, takk:) har hatt 2 spontan aborter før jeg fikk mini, og en i sommer. så er litt redd for at det skal gå gale denne gangen oxo. men prøver å tenke positivt, og så går det sikkert bra:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Gratulerer så mye =) Krysser alt jeg eier og har for at det skal gå bra denne gangen =)
Cecelia & jentene Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 tjohei, jeg skal bli tante igjen:) jippi!!! får håpe jeg snart skal bli mamma igjen også
Soleie m/3 gull :) Skrevet 22. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2008 du vet hva du må gjøre vennen:) hehe. krysser fingrene for at du kommer etter neste mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå