Gå til innhold

Jeg ha virkelig sansen for kometkammeratene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De stiller så bra spørsmål. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drømmehagen psykes jeg derimot helt ut av:)

Skrevet

hehe... mannen min får helt noia av drømmehagen....

Skrevet

Ja, alle de plink-plion-lydene og den oversøte musikken. Hva er det de prøver å skjule egentlig? ;) he he.

Skrevet

neeei, drømmehagen er jo koselig =)=) men kometkameraten liker jeg ikke, får den sangen på hjernen HVER gang og holder på å bli sprø =)

Skrevet

Ja, men liker du ikke de stilige spørsmålene de stiller? som egentlig er veldig relevante for å forstå en annen kultur? :) he he.

Skrevet

Synes kometkameratene er så tidig og sjarmerende!

"Hu kasta en masse løyner på bakken...!" Herlig! :)

Jeg og min kjære HATET drømmehagen den første mnd, nå er det greit.. men ser ikke så mye "vitsi" å se på det. Men mini er jo så glad i det, synger og danser- blir jo så sjarmert da. Så da blir det litt vitsi da :)

Skrevet

Her er Kometkameratene helt perfekt! Frøkna er veldig i "hvorfor det?" alderen og da er den typen programmer perfekt :) Men er det noen som vet hva Agent 25 synger når han skal stråles ned til jorden! Skjønner det ikke jeg, men snuppa vil at den skal synges støtt og stadig!

Skrevet

Vi liker dem ganske godt, vi og. :) Moog eller hva han nå heter (han med nesa i alle fall), er min favoritt. Han minner meg så fælt om en jeg har på FB, pga nsa. Hehehehe.

Skrevet

:-) gutten min er bare 7 mnd og skjønner nok ikke problemstillingene de legger frem, men kometkameratene er yndlingsbarneprogrammet hans. Hver lørdag lyser han bokstavelig talt opp når det begynner :-) ler og er med. Kjempegøy å se :-D Han liker drømmehagen også men da sitter han mest stille og smiler og lurer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...