Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg bare har så lyst å skryte jeg.=)) Storebor endte jo ungdomskolen med bare dritkarakterer.Han ble mye plaga og det slo inn på at han dreit i lekser,innleveringer og mye mer. Han kom ikke inn dit han ville.Men etter myyyye mas greide vi få til en plass for han.Han stortrives,selv om han er den eneste som ikke bor på skolen.Søster har kjørt han frem til nå.Mandag får han rom =))) Å vet dere,han kom hjem med karakterer som virkelig gjør meg stolt!!! Han har sin aller første 5-6!! Selv om det var i praksis,så er det jaggumeg kjempebra!! Han har flere 3-4 og 4-5.Dette viser jo at gutten virkelig er på rett spor!!!! Han prøver så hardt han kan!! Å at han er litt distre og vimsete og ikke følger helt med ser jeg bort fra.hehehe...Det ordner seg nok det å. Så vil jeg skyte av meg selv tenk!! I mangel på energi så greide jeg strikke månetoppengensere. Til snuppa ble den ferdig på under et døgn.Til minstemann tok det to dager.Så monterte jeg blåfjellgensern jeg har holdt på med i tre år.... Den skulle mamma gi bort,men jeg sitter nå med genser,votter og lue i str 8år...Å har ingen å gi det til.hahahahah Nå har jeg starta på månetoppgensere til jentene.Målet var å bli ferdig til neste søndag,men det greier jeg ikke nei...buhuuuu Men det var ukas skryt ;o) Må jo få frem det positive å,ikke bare det negative.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Så utrolig deilig at han får det til nå og får bevist at han kan bare han er på rette stedet og får gjøre det han liker!!! Ingenting er bedre enn akkurat det og såklart du er stolt!!! Herlig å lese:-) Nå ble jeg glad for dere begge kjenner jeg! Og du da, strikker jo som en racer!!! Kjære vene, jeg blir imponert av sånt! Og skulle ønske jeg hadde et lite snev av det......men det blir kanskje i mitt neste liv det da:-) Jeg er overbevist om at du kan få solgt det settet i str 8 år enten her inne eller på skravle!!! Du må da markedsføre deg skjønner du!!!! Og hallo i luken da, ferdig på under et og to døgn - er det mulig da??? Jeg gir meg ende over!!! DU ER KJEMPEFLINK!!!!
Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Ja,jeg er så stolt av den lille rakkern min.Han er endelig slik han var for 3 år siden.Endelig smiler han og lever her og nå =) Å atpåtil kommer han hjem med utsikter til karakterer som er topp =))) Ikke for det,jeg hadde vært like stolt av kun 3 å jeg. =) Han trives veldig godt der han er nå.Å det er supert!! "klippe klippe! sa kjærringa.Men jeg sier strikke strikke ;o) Uten energi satt jeg bare her å hengte med hue.Like greit å strikke da.Å den minste gensern var jo ikke store filla.Med 3 dobbelt garn går slikt fort. ;o) Å nå tror jeg at jeg også blir ferdig alikevell med di to store sine. Du...jeg tørr da ikke markedsføre meg.hahahaha.Nei du.Jeg er sånn at jeg ikke tørr selge noe.For det er sikkert feil på gensern,og da kan jeg ikke kreve noe for det.Derfor jeg sa ja til å strikke for mamma.Men gutten er jo vokst på di tre åra.he he Derfor sitter jeg med et sett jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.Ekte blåfjellgarn å hele driten.jaja. Er glad jeg har handarbeid jeg liker.Men det pleddet jeg starta her du vet....vell....Det blir neppe ferdig noen gang ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Såklart du kan selge settet!!! Kom igjen nå! Jeg kan rope høyt for deg jeg;-D Om du vil:-)
Gjest Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Hahaha,jeg tørr ikke!!! FOR,jeg Vet at det sikkert er en feil der inne blant dusker og tull. Å så blir det ekkelt å kreve betaling for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå