L1981 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Har fått litt lyst til og ta d denne gangen.. ser så spennende ut:) Men lurer på om man må ta d innen en viss tid... altså ikke være altfor langt på vei siden bebisen da vil være for stor t at man ser ting godt?? Er 26uker nå.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 hei, jeg skal ta 3d til uka og er da26 uker, hun sa til meg at mellom uke 24 og 32 er fin tid å ta bilder.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Eg har hørt rundt uke 28 er en fin uke å ta 3d ultralyd.. Så eg fikk time 4. desember, er da 28+2.. Gleder meg
L1981 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 Takk for svar:) Da får vi se om d ikke blir 3D på oss og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå