Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 I så fall hvilken type? Jeg gikk på minipiller, og ble gravid med minsten. Tok en pille noen timer for sent en helg vi var på fest. Dette var conludag minipiller. Trodde ikke det skulle være så "farlig".
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jepp,både med p piller og kondom.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Ble gravid med en kondom som IKKE sprakk (og ikke var utgått på dato) og en gang da jeg brukte p-piller (yasmine).
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 2 ganger på p-pilla...Tok det til samme klokkeslett hver dag også,så blir nok spiral på meg pluss kondom etter neste mann;)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Det ser ut til at p-piller ikke er så sikkert som ekspertene skal ha det til. Jeg kjenner også flere som er blitt gravide på pillen, selv om den ble tatt rikig. Senest venninnen til søsteren min som gikk på cerazette. HI
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Og jeg ble gravid mens jeg gikk på Depo Provera, P-sprøyten.. Brukt denne i to år og trodde den var like sikker som å ikke ha sex jeg.. Så feil kan man altså ta..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Oi - p-sprøyta går jo for å være noe av det sikreste i følge ekspertene. Ikke så lett dette. HI
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Jeg har blitt gravid på minipilla Cerazette to ganger. Første gangen mistet jeg barnet, å den andre gangen kom Felix til. Hehe. Så nei, ingen prevensjon som er 100% sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå