Thea841 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 til å holde dere unna godter og søtsaker?? Sitter her med en pose sur supermix, men får så dårlig samvittighet når jeg spiser for mye godteri:/
2 prinsesser <3<3 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg klarer ikke holde meg unna godteri eller brus..får akkurat som deg dårlig samvittighet når jeg spiser og drikker men klarer bare ikke slutte.. skal prøve bli flinkere men d er vanskelig
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Jeg spiser lørdags godtet mitt jeg, og drikker brus i helgen... og skulle jeg kommer over en sjokolade i uka så går den ned den også.. er vel det at man skal spise med måte. godis innimellom tror jeg ikke er så farlig. er vel mer for de som kjører i seg godis hver dag og lar det erstatte ett sundt kosthold.. Er min mening da
Kristinanutten Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Holder meg helt unna brus. Og litt søtt tillater jeg meg bare i helgene. Må jo kunne unne oss noe godt - vi som ikke kan ta et glass vin engang .-) Ellers trener jeg og prøver å holde meg i form. Forsøker å se på helsa i et helhetsperspektiv.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Eg klarte meg kjempe bra uten søtsaker helt fram til uke 18 ca, di 3 siste ukene har ver vert verst, spist noe søtt, f.eks sjokolade neste hver dag:S Men NÅ skal eg sjerpe meg:) er 26+4
Alle gode ting er 3:) Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Jeg har vært skikkelig flink jeg da:) Har spist sjokolade ca 1 gang pr mnd etter at jeg ble gravid. Brus drikker jeg inni mellom da, særlig på helga. Har vært litt godtesjuk innimellom og kjøpt inn sjokolade, men når jeg har kommet hjem fra butikken har jeg ikke hatt lyst på likevel.. Er litt kjedelig å ikke ha matlyst, er ikke noe mat som frister eller som jeg har lyst på, men sulten er jeg jo for det. Er vanligvis veldig glad i sjokolade og middag, men er kanskje litt greit jeg ikke har så ille lyst på nå også, for da hadde jeg nok vært enda større!
Vil Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Heisann, kanskje et litt dumt spørsmål fra meg, men hvorfor er det så farlig å spise godteri da? Allmenne sunnhetshensyn er vel som vanlig. Spiser hverken mer eller mindre enn før jeg ble gravid. Har da ikke hørt at normalt forhold til godteri er skadelig for noe? Det eneste jeg har tenkt på er at jeg ikke skal ha i meg et gram kunstig søtning, det er alt jeg har endret i den leiren.
Hemmeline Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Uff jeg er IKKE flink...spiser snop og får så dårlig samvittighet. Men klarer jeg å slutte? Nei!
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Er så "heldig" at jeg har fått helt avsmak på søte ting...er vanligvis vanvittig glad i sjokolade,men det byr meg fullstendig imot nå..! Men har ikke problemer med salt lakris og sure snope dingser så det hender jeg unner meg noen god biter og lite grann brus,men det er vel ikke mer enn at det tilsvarer litt lørdagssnop til sammen på en uke! Men må inrømme at det er mest fordi fristelsen er så liten,ikke fordi jeg har sterk vilje styrke akkurat! ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå