Musemor med tre søte små Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 DET ER VI SOM HAR VERDENS NYDELIGSTE GUTTUNGE. Bare så dere vet det. Nå sitter han på gulvet dypt konsentrert med 5 bokstavkjeks og en boks. Legger en og en oppi mens han sier: en, do, dre, do, dre for så å tømme dem ut igjen og gjøre det samme en gang til. Han er 20,5 mnd og bare så nydelig.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Nei, det er det jeg som har! Ingen andre gutter kan måle seg med min vakre sønn, med sine store brune øyne omkranset av svarte lange vipper, blondt halvlangt hår og gyllen hud. Jeg kunne stirret på ham hele dagen, tenk at jeg har vært med på å lage noe så pent? Nå skal det nevnes at han er aller, aller mest lik på pappaen sin, hehe.
Musemor med tre søte små Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Nei, det tror jeg ikke noe på!!! Nydelig kobberrødt hår, grå/grønne øyne og et fantastisk smil. Kan sitte å se på ham leke i evigheter med tårer i øynene. Noe så fantastisk, hvordan kan lille meg ha vært med på å lage noe så perfekt?
Ioren Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Sorry mac, verdens nydeligse bor her, og har brukt lørdagen på å sjarmere sin mor med sine første ordentlige gåturer ujten støtte rundt på stuegolvet her
du og jeg og vi to Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Da fikk vi oppklart det;) Du har verdens fineste, og jeg har verdens fineste!! Det går faktisk an det;)
Musemor med tre søte små Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2008 Så heldige vi alle er :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå