Gå til innhold

For godt til å være sant?? Redd


Babyenmin

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+3, jeg har vært veldig kvalm hele dagen frem til for tre dager siden, da ble den bare borte. I dag har jeg heller ikke brekt meg noe. Har ikke spor av blod, kan det fortsatt ha gått galt?? Eller kan kvalmen forsvinne så tidlig? Har forresten fortsatt stikkinger i brystene. Noe måte jeg kan finne ut om alt er ok på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ha gode dager:) Er som regel kvlam, men av og til er det helt fin, alt er som det skal, også plutselig så er jeg kvalm igjen. men er du virkelig redd må du ta kontakt med lege, få en time eller en samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at kvalmen blir bedre før uke 12-14?? Er fortsatt mye bedre, men kjenner det til kvelden, da blir jeg veldig oppblåst og litt kvalm, men det er ikke i nærheten av hva det var. Føles veldig godt, var hjemme fra jobb sist uke fordi jeg var for kvalm, men nå er det overleverlig. Kan det komme tilbake eller er det på vei til å stabilisere seg? hører jo somregle at folk er kvalme til det er gått 3mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også i uke 8... har vært lite kvalm. hadde litt vondt i magen i et parr uker men d er også borte nå... du skal bare være glad du ikke er kvalm. d er neppe noe galt. alt svinger fra dag til dag hele tiden. i forrige svangerskap var jeg kvalm i 3 mnd i ett strekk...så det er forskjellig fra gang til gang og med person til person.... Nei la oss nyte og ikke være kvaml :):) LYKKE TIL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på kroppen at alt er bra. Ja la oss nyte hver dag uten kvalmen. Er jo bare en mnd til vi er 3mnd på vei, da håper deg kroppen kan roe seg så resten av svangerskapet blir bra:) Er ubeskrivelig god å ikke være så kvalm lenger:) Lykke til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...