Gå til innhold

tips mot kløe! blir gaaaal


Vimsefrøkna

Anbefalte innlegg

 

åh, jeg klør så fælt! har klødd i flere uker nå, heldigvis ikke noe utslag på svangerskapskløe som har noe med gallen å gjøre eller no sånt...bare "vanlig" kløe.

 

Fått noen piller jeg tar, men de hjelper liiite ass...

 

det klør og stikker særlig på ryggen og beina, og jeg får frysninger liksom..noen som kjenner seg igjen?

eller i det minste har noen tips?...er noe helt vanvittig slitsomme greier...

 

10uker til med intens kløe er ikkkkke fristende gitt

- ellers er alt fint:P :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

slet med det samme jeg også! Fikk tips om å knyte en ulltråd rundt ankelen, det har jeg gjort... syns det har blitt bedre faktisk, om det skyldes ulltråden eller andre ting :D

 

Er fortsatt veldig rastløs i beina, men d klør mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Kjenner meg igjenn der gitt, jeg var hos legen i dag å nevnte mitt problem med kløe.

Fikk resept på noen allergitabletter som gies spesielt til gravide.

Bakdelen var trøtthet, men vi fær prøve å se om det blir bedre, klarer jo ikke sitte i ro vettu :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben, sier jeg bare! JEg klør og klør og klør og klør. På beina særligt, og på lårene. Har fått eksem under armhulene, og det klør så jeg får sår. Har fått resept på hydrokotison, men ellers bruker jeg alovera-det hjelper!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om man kan bruke Eurax (krem) når man er gravid.. Den er veldig bra.. Men kan jo ikke bruke krem som inneholder kortison.. Tror jeg hadde dratt på apoteket og snakket med de om jeg hadde vært deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med hvitvask, du får kjøpt det på apoteket. Anbefaler å bruke en pensel for å smøre det på, er ganske flytende. Huden blir helt hvit av det, men så lenge det hjelper......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips:) -skal prøve alt jeg! heh....

De tablettene jeg tar er sånn man blir trøtt av de og, så sikkert de samme som du over her har fått...og, fått beskjed om å smøre meg med tynt lag hydrokortison -bare tenker jeg kommer jo til å bruke en hel tube på en kveld, for det klør jo overalt, men tror jeg må sjekke ut den allikevel gitt!

 

og hvis ikke det funker, skal jeg prøve de andre forslaga her;)

åh, blir så deilig å få hu ut og i armene mine<3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...