AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Er gravid med nr. to og svigermor nevnte i forbifarten at: "Ja, da må du ha sånn vogn du kan ha to i da, vel?" Har googlet litt og sett på phil and teds søskenvogn, men den er vel ikke noe for en nyfødt..? Dere andre som har søskenvogner hvordan brukes de? Tenker at snuppa som da blir 2 år skal være mye i barnehagen, så det blir litt trilling til og fra barnehagen og i byen etc.. Hva ville dere anbefalt? Har TFK Joggster twist til snuppa..
coconøtt Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 phil&teds brukes fra nyfødt ja. Så sitter størsten over på søskensete. Denne vognen er genial hvis den skal brukes mest til babyen + at man lett kan klikke på det ekstra setet for den elste når det trengs. Men skal du bruke vognen mye til begge samtidlig ville jeg valgt en emmaljunga cangaroo søskenvogn heller.
susemor-3 små Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 En enkel og grei vogn er carena søskentrille. Vi er på vår andre nå, og bruker den masse i det daglige. Du må evnt kjøpe softbag til babyen. Vi har tre barn med ca to år mellom hver. Innimellom kjører jeg alle tre på vogna. Storesøster i eget sete, babybror i softbag, og mellombror sitter "oppå" styret, hehe. Denne er billig og grei med håndbrems. Minuset er at den er litt tung å trille selv med bare to barn fordi den ikke har svingbart forhjul. Ellers har du GT safari, litt dyrere og med svingbart forhjul. Den har imidlertid ikke håndbrems, som jeg personlig vurderer som viktig. Det er jo en masse lekre søskenvogner. Du må nesten vurdere hvor mye du skal bruke vognen, og hvor mye du er villig til å legge i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå