trillemamma Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Dumme meg. Hvordan får jeg den frem igjen? Jeg prøvde å dra den frem med musen, men det går ikke.
trillemamma Skrevet 22. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2008 Glemte å si, jeg bruker Firefox
trillemamma Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2008 Går nok ikke det nei. :-( Da forsvinner, og kommer tilbake den linjen hvor det står verktøy, fil, rediger, bokmerker etc Adresselinjen er der ikke.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg bruker Explorer og så litt for sent at du bruker Firefox. Sorry! Jeg prøvde da, i det minste, hehe.
trillemamma Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2008 Det er jo forsøket verd. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå