Gå til innhold

Gutt 3 år til salgs på Finn.no ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velholdt og uten feil eller mangler.. Men noen defekter kan merkes Les: Lystrer sjelden og gjør som regel alltid det han ikke skal gjøre.., men sjelden det han skal. . Meget høylydt.. , men han sover gjerne noen få timer om nettene.. Han er pottetrent ,.,, men har fått akutt doangst og du må derfor beregne hyppig skift og klesvask.

Han er storbygd og ved "anfall" i butikken så kan det kreves hjelp for og få bært han vannrett ut om du selv er spebygd eller har vondter i kroppen. Men "anfallet" varer kun i ca 20 min og til du har fått han ut av situasjonen.

Håper noen synes dette høres interesant ut. Kan eventuelt også lånes ut i kortere perioder. !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehehe... :D

Skrevet

Byttes gjerne mot jente på 2 år, og lillesøster 6 mnd, som sammen er verre enn både stormen Vera og andre tilsvarende naturfenomener. De bråker minst tilsvarende, roter enda mer og det ser ut som en krigssone når de har passert;)

Skrevet

Forandring fryder... hehehe.. Jeg bytter gjerne.. De bruker i det minste bleie.. haha.. Jeg vurdererer seriøst snart og putte bleien på mini igjen..

Skrevet

hehe.. et par fra tyskland prøvde seg på det samme på ebay, men barneværnet så ikke helt humoren dems og de mistet midlertidig omsorgen for barnet...

Skrevet

Hehehe.. Uffda.. Barnevernet har seriøst dårlig humor.. hehe.. Selvom jeg aldri selv faktisk hadde lagt ut en annonse.. men kan jo fantasere om hvordan skulle sett ut ikke sant.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...