Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er minstesnupp et år, tenk på det! Hun ble jo nettopp født hun, det kan nesten ikke stemme... Lillebror og jeg har laget muffins på nesten-Dailisvis og nå lukter det godt her. Feiringen er berammet til i morgen, mannen var nemlig på stor fest i går og da visste vi at selskap ikke sto høyt på ønskelista i dag. Bursdagsbarnet selv er blid og fornøyd, myke pakker er like fine som harde. Det er jo papir og bånd som teller uansett. Nå hviler hun og jeg mimrer ved å lese dagbok-innleggene jeg har lagt inn her på Min side og husker den rusa følelsen jeg hadde for et år siden med en liten deilig jente som viste seg å være helt fin (vi hadde grunn til å tvile på det...) og som kom som en rakett.

Jeg fryder meg over tre fantastiske barn og kjenner på en ørliten sorg over at vi nå har fått de barna vi skal ha. Om noen få uker er det jeg som passerer en milpæl når jeg blir 40 og det er jo noe som heter at man skal gi seg når man er på topp. Jeg gir meg når barna er på topp og føler dyp tilfredshet over livet for tiden :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig:-) Gratulere med dagen!! Håper festen i morgen blir fin for både liten og stor!! Kos dere! God klem fra Selma og meg!!

Skrevet

Gratulerer med overstått! Egentlig veldig fint å ha selve dagen stille og rolig kun for de invidde.

Skjønner at du er litt vemodig over at antall barn er komplett - men er det ikke deilig å se på alle de skjønne, fantastiske barna dine og vite at det var akkurat _de_ du skulle ha? :-)

40 er ingen milepæl (hilsen erfaren 40 åring) - er bare et tall, og du oppdager at du er akkurat den samme fantastiske damen som du var da du var 39 :-D

Skrevet

Gratuerer så masse med gårsdagen. 1 årsdager er fantastiske!

Er litt vemodig ja når man er ferdig med å få barn, men jeg synes nå etter at det har gått mer enn ett år at det blir mindre av den følelsen og mer av tilfredsheten med å ha fått de barna vi ønsket:)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått 1-års feiring!

Tiden går så ufattelig fort og de vokser ut av fanget på et øyeblikk.

Kjenner også igjen sorgen over å være ferdig med babyer og fødsel, men tenker og at ungene har hverandre og vi har en stor jobb med å følge med opp i årene fremover.

Så forbered en stor festivitas i anl jubileet ditt som er like rundt hjørent :o)

Stor klæm fra

Skrevet

Ganske kjent følelse det du skriver Maud, om den lille sorgen over å være ferdig med å lage sånne små skjønne mennesker. Og så at de blir så fort store da, sistemann skulle gjerne vært bitteliten mye mye lenger synes jeg. Selv om det er litt godt å få tilbake nattesøvnen da;-)

Skrevet

Gratulerer med dagen som var! Ufattelig hvor fort det går. Det gjelder å nyte hver dag så mye man kan mens de ennå er små;) Men det virker det jo som dere allerede er veldig flinke til!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring av ei lita snuppe på 1 år! Regner med hun koste seg som midtpunkt.

Selv jeg, som bare har fått en (og som ikke vet om det blir flere), kjenner litt på den følelsen av at han vokser og blir stor, og ikke lenger er en liten baby lenger. Har nok ikke vært flink til å nyte øyeblikket, men prøver å ta meg i det innimellom.

Lykke til med planleggingen av din store dag. Blir nok like bra det, som feiringen av minstemann :-)

PS! Jeg har vært litt fraværende her i det siste. Flere uker uten laptopen har gjort at jeg har vært lite inne og lest og skrevet. Ikke så morsomt å sitte inne på et kaldt kontor, vekk fra tv'en og se på PC'en. Nå er heldigvis laptopen tilbake (med ny harddisk og annen innmat), så nå skal jeg bli flinkere til å ta backup, så jeg slipper å miste alt jeg har igjen...

Skrevet

Gratulerer med vel overstått til minstesnupp. Kjenner godt følelsen av at de nettopp er født og plutselig er de blitt så store. Min lillemor er 16 mnd i dag, og det er helt aldeles ufattelig. Bare en drøy mnd igjen til jeg skal begynne å jobbe igjen:( Har jo vært så heldig å få være hjemme helt til nå i ulønna permisjon.

Jeg er også en smule deppa ved tanken på at jeg aldri mer skal få lov å gå gravid og føde barn, for ikke snakk om å få ha et bittelite nyfødt barn å stelle for! De er jo så deilige! Men men, nå fyller jeg snart 43, så her i gården er det stopp. Vil ikke utfordre skjebnen flere ganger. Jeg har jo 3 friske flotte barn, og to friske flotte deilige barnebarn, så her i gården er det stopp.

Lykke til med din store dag om en stund! som en annen skriver; 40 er bare et tall. Men det var faktisk verre å bli 40 enn 30 syns jeg. Alle snakket om at det var s¨å fælt å bli 30, men det var helt ok! Var verre å bli 40. Fikk en slags nedtur da, og hadde en vinterdepresjon som var noe kraftigere enn det jeg pleier å ha. men så ble jeg jo gravid en stund etterpå, så da gikk det over.

Men er jo ikke sikkert du får det likt.

Kos deg med forberedelser til den store dagen og juleforberedelser.

Stor klem

Skrevet

Ja, gratulerer med vel overstått, og nyt de barna du har, men jeg skjønner jo også den ørlille sorgen du føler.

Tiden går utrolig fort, tulla er nå snart 10 måneder, synes det ikke er lenge siden vi kom hjem med henne jeg. Vi har også "bare" en, vi er utrolig glade for den lille fantastiske tulla vår, men vi kunne veldig godt tenke oss en liten søster eller bror til henne. Men, vi vet jo også at det ikke er noen selvfølge. Jeg har passert 42, så jeg føler litt på at tiden tikker. Syntes ikke det var ille å bli 40, kanskje med unntak av det at jeg gjerne ville ha barn. Var gravid to ganger (første gang før jeg ble 40) før det gikk bra med den fantastiske gullungen som endelig kom.

Skrevet

Tenk at lille snuppa har runda året :D

Gratulerer så masse til både mor og snuppis.

Husker jo godt da hun kom, for det var på den tiden jeg tusla inn på sida her også. Mye har skjedd i løpet av dette året gitt :)

Det er helt klart litt rart og sårt å kjenne på ferdig med barn følelsen.

Det å aldri ha noe spennende og rart i magen mer. Aldri "eie" et lite nyfødt nurk.

Men før eller siden må man jo si at nok er nok.

Og så får man heller vente på barnebarn hehe

Om en 50 års tid eller så ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...