Gå til innhold

Nybakt mamma sover lite, er aldri trøtt!


AlmaN

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for en uke siden og har vært overaktiv siden da. Blir sjelden trøtt og sover derfor lite. Selv om barnet er rolig får jeg bare sove en kort stund, våkner så opp altfor tidlig og tenker på alt mulig som jeg skal fikse og ordne.. Skulle tro jeg følte meg velidig sliten, men gjør ikke egentlig det. Er mer hyperaktiv og noen ganger stressa. Andre som har det sånn?

Må tilføye at jeg koser meg veldig og har det kjempefint også .. men redd for at jeg sliter meg ut når jeg sover så lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at nybakte mødre ofte ikke trenger så mye søvn som man kanskje skulle tro. Fordi vi ofte ikke får muligheten og at den fantastiske naturen da har fikset det slik for oss ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok en stund.. bare pass på å ikke bli utbrent, det tar evigheter å bli "frisk" fra det.. Våkner ofte om natta og tenker på alt jeg må huske å gjøre, planlegger og styrer.. våkner tidlig for å rekke ditt og datt.. og jeg har ikke født enda.. ting tar lengre tid om dagen og jeg er ganske sliten, men ordner ting for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...