Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Er vettskremt for å bli gravid igjen, og lurer på om det er mulig å safe med både kobberspiral og p-piller? Ble gravid på p-piller med sistemann. I tillegg er det jo så mange som blir gravide med spiralen...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Tror nok ikke det er så lurt.. overdose hormoner.. Kanskje bedre og bruke ppiller eller spiral og kondomer.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Ja, mulig. Det er kobbersprial jeg har, og den inneholder ikke hormoner. Derfor tenkte jeg å bruke piller i tillegg som ekstra sikerhet. Tør ikke bruke piller alene pga mye omgangssyke osv. Vi er litt lei kondomer også nå... HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Kanskje på tide at mannen steriliserer seg. jeg prøver å overtale min. Jeg har hormonspiral og er ikke helt fornøyd med den.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Har prøvd det en stund nå, men han nekter jo...Jeg er så redd for å bli gravid igjen at jeg kanppt tør å ha sex. Etterpå går jeg bare og lengter etter å få mensen, og dermed et bevis på at jeg ikke er gravid. Legen anbefalte hormonspiral fordi den er sikrere enn kobberspiralen. Men jeg er så redd for bivirkninger. Med hormonspiral er det ikke bare bare å angre seg; må jo til legen å dra den ut igjen. Dessuten kvier jeg meg for en ny innsettning, synes jo det var pyton å sette inn kobberspiralen, selv om jeg har født tre ganger. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå