Gå til innhold

Da er Texaskaken i ovnen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Langpannesjokoladekake. Det ble så mye deig at jeg måtte helle over røra fra miksmasteren til kjøkkenmaskinen. Så da vet jeg det til neste gang. Den hever så fint så jeg tror det blir et bra resultat. Hvis jeg ikke glemmer bort tiden her da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er er langpannesjokoladekake som vissnok er veldig god.

 

Klippet ut fra en ann nettside:

 

TEXAS-KAKE

På utallige oppfordringer

 

RØRE

300 g margarin (-jeg brukte smeltet smør)

8ss kakao

4,5 dl vann

9 dl hvetemel

1 beger lettrømme

4 egg piskes lett

7 dl sukker

2 ts natron

1 ts salt

 

GLASUR

100 gr margarin

4 ts kakao

6 ss melk

1 ts vaniljesukker

350 gr melis

 

Stekes i langpanne på 180gr 26 minutter

 

 

 

Skrevet

Høres god ut denne, ikke umulig at den blir prøvd ut her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...