Miramor Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Langpannesjokoladekake. Det ble så mye deig at jeg måtte helle over røra fra miksmasteren til kjøkkenmaskinen. Så da vet jeg det til neste gang. Den hever så fint så jeg tror det blir et bra resultat. Hvis jeg ikke glemmer bort tiden her da....
Miramor Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Det er er langpannesjokoladekake som vissnok er veldig god. Klippet ut fra en ann nettside: TEXAS-KAKE På utallige oppfordringer RØRE 300 g margarin (-jeg brukte smeltet smør) 8ss kakao 4,5 dl vann 9 dl hvetemel 1 beger lettrømme 4 egg piskes lett 7 dl sukker 2 ts natron 1 ts salt GLASUR 100 gr margarin 4 ts kakao 6 ss melk 1 ts vaniljesukker 350 gr melis Stekes i langpanne på 180gr 26 minutter
blond Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Høres god ut denne, ikke umulig at den blir prøvd ut her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå