Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Synes dere det er koseligst å få julekort i postkassa eller overlevert personlig? Tenker da på familie og venner som dere møter før julekort-utsending-tid =)
ZZzZzzZ Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Ikke i postkassa fra familie og venner som man likevel møter nei...
Libido- Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 helt klart postkassa!! Er så koselig å få noe annet enn regninger =)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 De som jeg møter får det i hånda, andre i postkassen.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Postkassa. Sender til alle som skal få, uansett hvor de bor og hvor ofte vi møtes. Å gi det i handa synes jeg gir inntrykk av at jeg ikke gidder å sende det til dem. Det blir litt sånn "her har du kortet ... så sparer jeg den jobben og de pengene".
melkekua™ Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Synes hele greia med julekort er å sende med posten uansett hvor de bor. Svigerfar bor rett nedi i veien, så til han legger jeg i postkassa hans :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 jeg er veldig glad i koselig post i postkassa! så heller der enn i handa ja!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2008 Er enig med dere som sier det er koselig å få annet enn regninger i postkassa! Så da sender jeg i posten til samtlige =) Og putter i postkassa der jeg kjører forbi dem=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Jeg synes også det er koselig å få det i posten, men akkurat like kjekt å få det i hånda eller til en julegave. Spiller ingen rolle for meg. Og vi velger å gi det til familie og venner vi treffer uansett før jul, for er tross alt endel penger en sparer på alle frimerkene.... Alle monner drar
<3 coccinelle Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Gir sammen med julegavene til de som vi gir gaver (mest familie og fadderbarn) eller legger jeg i postkassa eller sender.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Leverer til de vi ser. Og evt legger i postkassa til de som bor nærme. sender til de vi ikke ser så ofte.. Skal jeg sende 40 julekort til 7 kroner stykke så blir det dyrt.. Vanlig blant de jeg kjenner å gjøre slik som vi gjør.. Ofte jeg ser at de har vært å lagt de i postkassa.. Syns det er greit jeg!
Gjest ronja røverdatter Skrevet 22. november 2008 #12 Skrevet 22. november 2008 I postkassa. Julekort i hånda, synes jeg ikke noe om. Da kan de likegodt bare si God Jul. Sender ikke julekort til folk jeg omgås til daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå