Gå til innhold

Magen er så hard og vond i dag...Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen er så hard og vond i dag.....Vond å sitte, bøye seg og ligge til og med... Må helst stå eller gå.

Er en uke igjen til termin, så håper den kommer snart!!

Hele magen gjør vondt.... Hva er det tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sikker på hva det kan bety, men jeg har det på akkurat samme måte. Hele magen gjør vondt, og jeg klarer så vidt å bøye meg osv..

Håper jeg føder snart, før jeg blir gal!

Skrevet

Jepp. magen er hard og vond. Men ikke bare i dag, har hatt det slik i en envighet.. Litt over 2 uker til termin og legen sa jeg kunne gå slik frem til da og enda lengre.. Så dessverre ikke tegn på noenting..

Veksler mellom gråtende oppgitthet og fandenivoldsk ungen-kommer-jo-aldri-likvel.

Idag er en dag av sistnevnte kaliber, foretrekker i grunnen det fremfor sipping..

Og hva det er; legen sier det er kynnere. Har vært sykemeldt for dette siden uke 32. Er nå i uke 38...

Men, før eller siden vil de jo føre til noe! Og som min venninne sa; hun har enda tilgode å høre om noen som blir igjen der oppe;)

Lykke til!

Har du forresten sett noe slim/blod? Ikke jeg..

Skrevet

Min mage var hard og vond dagen før jeg fødte sist: ) kjentes ut som en uendelig lang kynner hele dagen......klokka tre på natta gikk vannet også fødte jeg på morgenkviste : ) Lykke til og håper det er noe på gang med deg ; )

Skrevet

Har lite kynnere, ingenting slim eller blod. Det er akurat som om alt er helt stille, INGEN tegn på fødsel!! ;( Men magen er fortsatt vond og jeg må på do (nr 2) hele tiden!!

I går kveld fikk jeg nesten ikke sove, for magen gjorde så vond da jeg lå i senga. Sukk...

Jeg er fortvila jeg også!!! VIL HA DEN UUUT!!! XD

Var på fest i går kveld, måtte sitte som ei krøkke i sofaen der... hehe så helt rart ut, men kun en stilling som var behagelig--- :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...