Gå til innhold

Hva ønsker DU deg til jul? :) u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker meg kamera, smykker, sengesett og penger.. :)

Skrevet

vaskemaskin, tørketrommel, videokamera, tv... hehe.. men disse gavene kommer nok ikke nissen med i år... her må det spares;)

så da ønsker jeg meg at bebin i magen er heeelt frisk<3

Skrevet

Nye cden til Penthouse playboys,sminke,klær og m.m

Skrevet

At jeg føder sånn at bf får 14 dager fri utenom de sagene han har fri uansett i jula... Og et glass rødvin. :P

Skrevet

Samsung Omnia og Nintendo Wii.

Anheng. Ringer.

Gavekort på hudpleie og frisør.

Skjerf.

Hva ønsker du deg da, HI?

Skrevet

Hehe, min yngste er født 10. desember, så mannen min hadde nesten en måned fri etter fødselen. Vi fant ut at det var ganske god timing! ;-)

Skrevet

Jeg ønsker meg Kenwood kjøkkenmaskin (veit den står ferdig innpakket hos mamma :-)

Ønsker meg også støvsuger.

Aller høyest ønsker jeg meg en fredelig jul og at vi kan spise julemiddagen sammen, de siste 4 åra har mannen og jeg spist på skift.

Tassen takler jula meget dårlig og er kronisk sint og agresiv fra slutten av november til langt uti mars.

Skrevet

HI her... Ønsker meg ny telefon så jeg kan ringe og sende mld fra sykehuset til venner og fam.. Den er så skrøpelig den jeg har.. Får håpe det blir førjulspresang for har termin 16 des.. :)

Ønsker at datteren min er frisk og at fødselen ikke skal være så smertelig som jeg trur den er. Ønsker at bf og jeg kommer til å klare livet fint sammen, og at jeg ikke skal være sånn hormonbombe som jeg er nå etter fødselen, og at vi lærer å bli mer tollerante ovenfor hverandre med tiden. Og sånn på toppen av egofjellet så ønsker jeg å få tilbake den kroppen jeg hadde, med litt trening og go'vilje til ;) Blir vel litt blandet med nyttårsforsett dette..

Skrevet

bare dyre ting som jeg ikke får likevel :)

blitz til kameraet (som jeg kom på nå at jeg drømte samboeren min kjøpte til meg i natt hehe)

Andre linser til kameraet mitt (har speilrefleks kamera)

En veldig bra fotokriver med masse fotopapir

Det er likssom det som står høyest på mi liste. Men jeg har ikke sagt jeg ønsker meg det, for så dyr julegave får jeg ikke likevel..:)

Skrevet

Huff da, hvorfor det? Hvor gammel er tassen?

Skrevet

Er du taktisk, så ønsker du deg ny mobil i fødselsgave...;-) Så får du noe annet du ønsker deg til jul! :D

Fødselen går fint, husk på at det er dette du er skapt for! Datteren (hun som er i magen?) er sikkert nydelig velskapt og blir en perfekt julegave til dere.

Hormonene glir rett ut etter fødselen og blir erstattet av noen helt andre i forbindelse med ammingen, som gjør deg så trøtt og søvnig at du ikke gidder å krangle, hehe.

Forholdet mellom deg og mannen din er det bare dere som kan jobbe med, man kan dessverre ikke få et perfekt forhold i julegave.

Og kroppen din får du nok tilbake, de aller fleste gjør det. Men husk på at det tar tid for noen, og du må ikke fortvile om det tar noen måneder, ja kanskje ett helt år til og med.

Lykke til med fødsel og baby! :D

Jeg har en sønn som fyller tre år 10. desember, tiden går så fort og jeg vil ha en baby tiiiiil! *ønske meg positivt test til jul*

Skrevet

Tassen er min 4 årig autistisk gutt som også er psykisk utviklingshemmet: Han takler forandringer meget dårlig, november til mars er værste mnd i løpet av året. Han liker heller ikke snø, kulde og vinter. Det blir mye hyl, skrik og selvskading.

Til jul i fjor slo han løs 4 fortenner og sprekk i overleppa. Men sin egen knyttneve :(

Håper hvert år at det skal bli litt enklere for han, men det ser dårlig ut.

Skrevet

Håper denne julen og tia fremover skal gå mer knirkefritt for deg og dere da.. Sikkert en utfordring som er både slitsom men givende i form av forbedringer og lysglimt. God jul iallefall:)

Skrevet

Det er stadig fremskritt, forbedringer og lysglimt, det går hele tiden fremover, men det går smått. Tålmodighet er oppskriften :-)

Vil selvfølgelig ikke være foruten, men jeg skulle så ønske at han kunne blitt venn med vinteren og julen, så hadde han hatt det så mye bedre med seg selv.

Takktakk :-)

Skrevet

Fødselsgave, ja., det har jeg ikke tenkt på engang.. Førstegangsfødende her, med datter i magen, ja. Tenkte fødselsgave var mer smågaver til babyen.. Men det er jo lov å ønske seg litt gaver selv og må være ;)

Ja, håper jeg blir døsig og trøtt i ammeperioden, og ønsker hormonene dit peppern gror, må bare le av megselv til tider. Er så "stollt" og vanskelig å ha med å gjøre, er glad jeg ikke er sammen med meg:P

Men med riktig innstilling og selvinnsikt så kommer man langt med et forhold og, håper jeg.

Håper testen viser positiv da! 8Greit å vite at noen tør å føde igjen, da kan det ikke være så fælt) ;P

Massemasse lykke til!

Skrevet

Neida, det er ikke så ille. Og det blir fort glemt, både svangerskapet og fødselen. Og før du vet ordet av det er du gravid med andre og en stund senere vil du ha en tredje.

Det er fullstendig klisjè, men livet mitt er komplett etter jeg ble mamma og jeg skulle gjerne hatt huset fullt av barn! Men må jo tenke litt praktisk, man skal jo ha tid og plass til alle disse små=)

Og jeg er stor fan av fødselsgaver fra mannen til meg; begge gangene har jeg fått ny mobil (jeg er mer en mobildame, enn en smykkedame). Jeg mener, jeg har "lidd" i 9 måneder + to-tre uker overtid, jeg har hatt bekkenløsning, lagt på meg over 20 kg og presset en melon ut av en sitron. Jeg vil ha min belønning! (Joda, babyen er en flott premie, men jeg vil også ha noe som ikke suger på brystene mine;-)

Skrevet

en tynn, fast og fin kropp, et par millioner kroner og at ungene holder seg friske. Det er hva jeg ønsker meg, hverken mer eller mindre!

Skrevet

Har det aller meste jeg og ungene trenger, men er det noe jeg virkelig ønsker meg så er det to ting..

*klippekort på barnevakter og

*klippekort på husvask

Er alene med to, snart tre unger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...