Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg har aldri ringt spåkoner og sånt før, men nå ble jeg så nysgjerrig etter noe i går at jeg måtte prøve. Ringt til 4 stykk, veldig kjapt og samme spørsmål til alle sammen: Hvor mange barn får jeg og hvilke kjønn? (jeg har alt tre barn, gutter, men det sa jeg ikke) 1: 3 barn, to gutter og en jente, kanskje en til, da er det i hvertfall en jente og lenge til 2: 4 barn, først sa han to jenter og så to gutter, deretter ombestemte han seg og mente 4 gutter og at jeg er gravid nå, ønsket meg til og med lykke til videre i svangerskapet (er en liten mulighet for at jeg er gravid, men tror ikke det) 3: Nektet å spå om ufødte liv 4: 3 barn, mest jenter, eller neste ble i hvertfall jente, men en stund til. Må si jeg ikke akkurat ble noe mindre skeptisk av dette, hehe... Andre som har ringt slike steder? Noen som faktisk hadde rett?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Finn deg en bedre hobby. Og, ikke minst, ikke kast penga ut vinduet... Er bare neper og idioter som tyr til spåkoner. Skjems burde du...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Var bare nysgjerrig, kommer nok ikke til å prøve det igjen. Kostet meg neppe mer enn 150 kr tilsammen, tok ikke lange stunden med hver av dem. Og som nevnt, dette styrket ikke akkurat tiltroen min til slikt ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg gjorde det en gang og ble spådd at jeg skulle gifte meg med mannen min. En mørk mann du jobber med, du har bare ikke oppdaget han enda. 8 år siden det
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Å, glemte jo en. hun sa: 3 barn to jenter og en gutt
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 jeg var fæl til å ringe spådamer før. Mange er bare svada. stemmer over hodet ikke, og alle med den der du møter en høy mørk kjekk mann bla bla. MEN er ei jeg har ringt til flere ganger. Hun har stemt ca 80-90% Helt sant. kan gi noen eks da. 1 år før det ble slutt mellom meg og min eks ringte jeg henne for 1. gang. hun sa hun så 2 brudd, men kan være det var for jeg hadde tenkt på det. RIKTIG. jeg trudde kanskje hun så at jeg hadde tenkt på å gå. Men det jeg trur var at hun så det, men så også disse 2 bruddene, men ville ikke si det sånn dirkete til meg. For det skjedde 1 år senere. Jeg sa det var nok og jeg ville gå. Bodde enda ilag, så etter 1mnd sa jeg vi kan se til over sommeren hvordan det går, men så ble det slutt noen uker senere..og vi offentlig gjorde det og han flyttet til sine foreldre til jeg fant meg ei leilighet. Spurte også om jeg fikk flere unger. Ja to til sa hun, men blir ikke det litt mange sa hun. 4 unger men de kom ikke før jentene mine begynte på skolen. spurte om det var med samme far, men det ville hun ikke si (hun så nok det ikke var det) Nå har jeg fått en gutt etter de begynte på skolen. Om jeg får en til vet jeg ikke, men jeg har fått en stesønn, så kanskje det var han hun så? Eller så gjenstår det å se om jeg får en gutt til hehe. Den sommeren da ringte jeg flere spådamer. alle borsett fra henne sa jeg skulle møte den kjekke mørke høye. Men hun sa nei kan ikke se du møter noen, men en som har vært interessert i deg en stund vil ta kontakt med deg til høsten. Noe han også gjorde. Hadde en liten flørt men det var alt. Spurte henne også ang barnehageplass. Hadde søkt begge i barnehage. Sa hun du vil få et brev til med avslag, men så vil du få plass. Jeg hadde fått et avslag med venteliste, så fikk jeg et brev som hun sa men enda et avslag. MEN like før barnehagestart ringte de meg på jobben og tilbydde meg 60% barnehageplass Så rett igjenn. Var bare ene jenta jeg fikk inn i barnehage, men veldig viktig siden hun var 5 og litt viktig å ha henne i barnehage før hun begynte på skolen, noe hun virkelig trengte. Så hun har virkelig stemt veldig bra. Så det er å treffe de rette.Dette er noen eks, har hatt mye annet rett også Så hun har jeg brukt mye, men sist jeg prøvde så tok hun aldri tlf. Kan være hun hadde ferie ..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Ringt til 4 forskjellige spåkoner? Kan love deg at det blir dyrt! Ringte ei og snakka i 5 minutter, kom på nesten 500 kr (for husk den ventetiden før du får svar, koster også penger....)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 merkelig. 20 min har blitt 500kr når jeg har ringt. har jeg rint i 10 min har det blitt 250kr. Så rart du måtte bet 500kr for 5 minutt. Kan ikke stemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå