Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 I dag har jeg bare vært lat, nesten ikke gjort noen ting..........deilig med late dager, men burde jo gjort all verdens (tenker da på husarbeid, sukk, er ikke noe glad i det) Lillemor og pappan har besøkt farmor, så hun har fått luftet seg Skal på trening snart da, på vei til ¨bli støttemedlem atter en gang, og det MÅ jeg ikke bli.............;-) God lørdag:-))))
Gjest Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Så dlink du er som trener, jeg gikk ned 12 kg i jan-mars, har 4 kilo igjen så er jeg tilbake..Snakk om idioti.Grr.. Ha en flott lørdag du også :0)
Gjest Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 I dag sov jeg til 14.30.......Jeg er dønn gåen..Gubben fikk besøk i går.Å selv sovna han,mens jeg måtte håndtere denne saken.Fikk kasta han ut kl 5....Beskjeden i dag ble,"hit kommer han ALDRI mer" Jeg greide legge på meg så mange kilo at jeg ble stolt jeg =) Men di er desverre borte.Jeg skrangler når jeg går,atter en gang. Du er flink som holder ut.En fin vane å greie dra på trening når man skal."klapper for deg" God lørdag videre. Klems
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Deilig med late dager. Man skulle unnet seg sånne oftere! Og flink er du, som trener.......sukk.....det minnet meg på noe;-D Say no more! Håper resten av lørdagen har vært like behagelig og deilig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå