Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg kjøper ikke lenger gaver til mine tanter ,onkler og søskenbarn..eneste jeg kjøper til er til 1 søskenbarn på 4 år pga.at jeg er fadder på han (han får bare en bitteliten gave, en liten oppmerksomhet liksom) i år kostet denne gaven 10 kr. Vi kjøper heller ikke noe til tanter onkler osv. på sambo sin side. Besteforeldrene våre, altså oldeforeldrene til datteren vår får innrammet bilde av henne, (her bruker vi billige rammer) Ellers så kjøper vi gaver som før til foreldrene våre, til søsken + de vi er tante / onkel til osv. Det blir uansett maaange å kjøpe til. Hva synes dere? er det greit å gi besteforeldrene våre bilde å ikke noe mer? hva gir dere til deres besteforeldre?
birrisj05.02.09 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg har faktisk ikke brukt å gi noe til besteforeldrene mine i det hele tatt, har liksom alltid vært med på fellesgave fra mamma og pappa.. men i fjor scrappa jeg kakebokser, og ga dem med egenbakte julekaker i. I år har jeg bare fremkalt og forstørra noen bilder, som jeg skal gi. Men nå har jeg også bare ei bestemor i live, og hun har ønska seg noen spesielle bilder. Hadde neppe gitt noe, iallefall ikke noe store greier hvis ikke det var for at jeg hadde noen bra bilder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå