Shiny84 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hei jenter.. I dag testet jeg pos........ Jeg har hatt ømme pupper siden slutten av oktober. Siste mens var 09/11 jeg har som regel 21 dagers sykluser så......hvordan kan jeg teste pos nå da egentlig? har jeg hatt EL under mens? den var litt rar den mensen, men varte jo i 4 dager så det kan jo ikke ha vært noe annet enn mensen heller... Så nå lurer jeg da på...... hvor langt på vei er jeg??? Hvis jeg skal gå etter siste mens så hadde jeg EL den 16.11 og da er jeg 6 dpo og da kan man jo ikke teste pos...!!??!
Gjest Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Hmmm )) Hadde tatt meg en tur på en ultralydklinikk, der får du vite på dagen hvor gammelt fosteret er. Kanskje du har hatt en mensturasjon mens du har vært gravid, d hender noen d... Lykke til, og GRATULERER !! )) *misunnelig*
Shiny84 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Takk, er liksom ikke gått opp helt for meg at jeg faktisk er gravid..., he, he... Jeg får ta meg en tur på tidlig ul, men ser de noe så tidlig?
Snabeltann Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Hei tankefull, grattis! Så på tidligere innlegg at du har brukt de highsensitive testene fra babyor not. Og nå ble jeg så inspirert av dine positive tester, at jeg bestemte meg å knerte en av mine også! Har aldri brukt de før, men bestilte en fem-pakk her for leden.. jeg hadde beregnet EL 16, akkurat som deg og IKM 30. Jeg får opp en mega mega tynn strek, som en skygge, men dette kan bare ikke stemme, er 6 dager dpo, og er helt på klokka på syklusen min på 30 dager.. egget har jo ikke en gang festet seg og begynt å produdusere hcg.. og jeg testet ikke med morgenurin en gang!!! så regner med at de er så sensitive at de slår inn på det lille hcg'et som alltid er i urinen.. hvordan ser din strek ut nå?? Den er garantert bredere og mer rose enn min
Shiny84 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 den er bred og rosa, ikke så sterk som kontroll streken, men man ser at det er to streker liksom... he, he.. jeg har ikke funnet EL slim denne pp heller så vet ikke akkurat når den var, men ut i fra syklus så skal det være 16. Jeg fikk smerter 16 og hadde det noen dager som gikk over til murringer og stikking hele uka har det murret noe veldig, nesten så jeg har trodd syklusen er helt på snurr og at mensen skulle komme! helt til jeg nå testet pos da
Snabeltann Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Leste nå at egget kan feste seg allerede 6 dager dpo.. men vanligvis 7-8dager dpo, noen også 9... streken min er mega mega tynn, og ikek en jeg hadde stolt på i det hele tatt, men den har rosa farge.. faaen dette er litt spoooky! Står i bruksanvisningen at den noen ganger kan slå ut selv om man har mindre enn 10 ml i urinene (under" begreninsnger") regner med at de da mener at testen kan gi falskt positiv resultat. Men den streken din er tydeligvis ikke til å ta feil av nei, bred og fin :)Det står jo at teststreken alltid er lyserosa. Jeg fikk murringer den 16 og har hatt det hele uka jeg og, men det pleier jeg alltid ha helt fram til IKM. Men du er antagelig noen dager lenger på vei enn du tror! Tror jeg legger bort disse ultrasensitive testene noen dager til, blir skremt
Snabeltann Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 og nå som testen har tørket, så ser jeg at streken har blitt mer grå enn rosa... dette er bare en skyggestrek med andre ord (har fått det med de vanlige billig-testene ogsåk uten at det bar betydd noe...)
Shiny84 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2008 håper det klaffer for deg snart da nattalia de er neste litt skummle de testene...he, he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå