Gå til innhold

Hvordan vinterjakke har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjøpt vinterjakke enda, vet ikke hvordan jakke jeg skal kjøpe i år....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men selv: En god dunjakke fra Norrøna, ny nå i år. Og skalljakker fra Bergans.

 

Ungene: HH Helly Tech jakker, og Bergans Stallo.

Skrevet

Regner med at du mener til oss kjærringene nå og ikke barna?

Jeg har ei hvit dunjakke, en svart dunjakke, en svart jakke med fleecefor, en svart anorakk, en svart softshell jakke, en rutete softshell jakke, en grå halvlang kåpe, en svart halvlang kåpe, en koksgrå halvlang kåpe, cordkåpe, en brun boblejakke.

Henger sikkert noen bak dissa jakkene også, men dem har jeg ikke sett og brukt på en stund.

 

Men om du skal ha ei vinterjakke, så kan jeg ikke anbefale deg noe. Jeg klarer ikke å kjøpe meg ei jakke og ha den i åresvis :-)

Skrevet

jeg har en hvit NANOK jakke. Ufattelig god å varm:)

Vann- og vindtett.

Skrevet

Har en tykk vinterjakke fra carlings og jeg ser ut som en fra Alaska. Ellers går jeg i ullkåpe.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg Fjällreven expedition. Er kjempe fornøyd :)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg dunjakke i år også. Brun i år, sort i fjor. Utrolig deilig med dun!

Skrevet

Har en grå/sort halvlang jakke fra indiska. Synes den er kjempefin!

 

Ellers har jeg ett eller annet sted en skikkelig dunjakke fra Craft som kan brukes da man skal ut på tur i minus 6-7-8+++grader.

Skrevet

jeg har kjøpt med svart dunjakke fra Bergans

Skrevet

"Hvordan" vinterjakke har dere? Hihi måtte bare sorry... tydelig at en snakker forskjellig i dette langstrakte land:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...