♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Har ikke kjøpt vinterjakke enda, vet ikke hvordan jakke jeg skal kjøpe i år....
nitro circus Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Men selv: En god dunjakke fra Norrøna, ny nå i år. Og skalljakker fra Bergans. Ungene: HH Helly Tech jakker, og Bergans Stallo.
Joikaboll@ Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Regner med at du mener til oss kjærringene nå og ikke barna? Jeg har ei hvit dunjakke, en svart dunjakke, en svart jakke med fleecefor, en svart anorakk, en svart softshell jakke, en rutete softshell jakke, en grå halvlang kåpe, en svart halvlang kåpe, en koksgrå halvlang kåpe, cordkåpe, en brun boblejakke. Henger sikkert noen bak dissa jakkene også, men dem har jeg ikke sett og brukt på en stund. Men om du skal ha ei vinterjakke, så kan jeg ikke anbefale deg noe. Jeg klarer ikke å kjøpe meg ei jakke og ha den i åresvis :-)
MiaKristin Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 jeg har en hvit NANOK jakke. Ufattelig god å varm:) Vann- og vindtett.
erteposen + 4 Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Har en tykk vinterjakke fra carlings og jeg ser ut som en fra Alaska. Ellers går jeg i ullkåpe.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg Fjällreven expedition. Er kjempe fornøyd
UpsyDaisy Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Jeg har kjøpt meg dunjakke i år også. Brun i år, sort i fjor. Utrolig deilig med dun!
~sjiraff~ Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Har en grå/sort halvlang jakke fra indiska. Synes den er kjempefin! Ellers har jeg ett eller annet sted en skikkelig dunjakke fra Craft som kan brukes da man skal ut på tur i minus 6-7-8+++grader.
Elletuppa Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 jeg har kjøpt med svart dunjakke fra Bergans
mamman til ana Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 "Hvordan" vinterjakke har dere? Hihi måtte bare sorry... tydelig at en snakker forskjellig i dette langstrakte land:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå