Shiny84 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hei jenter.. I dag testet jeg pos........ Jeg har hatt ømme pupper siden slutten av oktober. Siste mens var 09/11 jeg har som regel 21 dagers sykluser så......hvordan kan jeg teste pos nå da egentlig? har jeg hatt EL under mens? den var litt rar den mensen, men varte jo i 4 dager så det kan jo ikke ha vært noe annet enn mensen heller... Så nå lurer jeg da på...... hvor langt på vei er jeg??? Hvis jeg skal gå etter siste mens så hadde jeg EL den 16.11 og da er jeg 6 dpo og da kan man jo ikke teste pos...!!??!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Like under alle debattene til venstre på skjermen står der en treminkalkulator du kan bruke. På babyverden.no er der bedre kalkulatorer der du kan sette inn annet enn siste mens også. Fikk forøvrig 19.08.09 på deg - Gratulerer!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Åja, det er jo mulig å ha blødning selv om man er gravid. Mange finurlige grunner til at det forekommer. Mycket mulig du har vært gravid siden oktober - selv ble jeg gravid i juli, testet negativt i slutten av august, og så positivt i begynnelsen av oktober.
Shiny84 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2008 takk for hjelp jeg fikk termin 11.08 på babyverden ( ettersom jeg kun har 21 dagers syklus) får ta det med knusende ro, og smøre meg med tålmodighet! he, he... bestille ul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå