Gå til innhold

Symfysemål i uke 16/17?


Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var deres symfysemål da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

27 cm faktisk...

Umulig vil mange si, men neida..

Legen var sikker på at jeg enten var lengre på veg, eller at det var flere der inne. Men neida, bare stoooor livmor, hehe...

Skrevet

Oioioi;) Ja da har jeg ikke mye å stille opp med med mine usle 10 cm;) Husker ikke hvordan det var med førstemann, men ser bare at jeg ligger langt under det grønne feltet på kurven.

Skrevet

27 cm? WOW!Hehe.

Mitt var 14cm ved 16+3 (er 17+1 nå). Blir spennende å se om 3 uker. Merker at magen har vokst endel de siste dagene:-) Allikevel lurer folk på hvor jeg har gjemt baby`n;-)

Skrevet

15 cm her. Var da et sted mellom 16+1 og 16+6.

Skrevet

Da jeg var hos jordmor i uke 17 var det 17cm, litt over gjennomsnittet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...