Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hva var deres symfysemål da?
*Super*Mamman* Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 27 cm faktisk... Umulig vil mange si, men neida.. Legen var sikker på at jeg enten var lengre på veg, eller at det var flere der inne. Men neida, bare stoooor livmor, hehe...
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Oioioi;) Ja da har jeg ikke mye å stille opp med med mine usle 10 cm;) Husker ikke hvordan det var med førstemann, men ser bare at jeg ligger langt under det grønne feltet på kurven.
¤A-09¤ Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 27 cm? WOW!Hehe. Mitt var 14cm ved 16+3 (er 17+1 nå). Blir spennende å se om 3 uker. Merker at magen har vokst endel de siste dagene:-) Allikevel lurer folk på hvor jeg har gjemt baby`n;-)
2009baby!!!! Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 15 cm her. Var da et sted mellom 16+1 og 16+6.
Fire småtroll Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Da jeg var hos jordmor i uke 17 var det 17cm, litt over gjennomsnittet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå