Gå til innhold

Kan dere krysse fingrene for vesla mi ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag skal hun fjerne mandlene, fikk telefon i går, der de lurte på om vi ville operere henne på mandag, de hadde fått en avbestilling. Vi takket ja, for hun har stått på vente lsite over 1 år og det har vært snakk om det i 3 år. Så tiden er inne..MEN for en nervøs mamma så er ikke dette så lite, det føles, skremmende :0( Veit jo at det skal gå bra, men akkurat nå har jeg skrekk bilder av den søste vesla som ble hjerne skadet etter sitt inngrep.En veit jo liksom aldri. Så kan dere ikke tenke på oss på mandagen ?

Egentlig skulle pappaen være med, men etter ett råd fra min kusine mente hun at det kunne være godt å være to. Det blir vel bare en av oss som kan overnatte, så da blir det meg, fordi om dette er en pappa jente.Men jeg kjører ikke hjem på dette føret.

Søstra mi og har lovd å komme å passe de tre andre.Det er bare kjempe flott,da får vi være med begge to.

Ble langt dette her, men som dere sikkert har forstått gruer jeg meg veldig :0(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krysser fingrene og sender varme tanker på mandag ! Det går bra :))

Størstemann tok mandlene da han var 4 år, det gikk veldig fint,litt ekkelt med narkosen, men det er veldig veldig sjeldent at det skjer noe unormalt. Husk det !

Skrevet

Tusen takk for støtte :0)

Hun har hatt narkose en gang før, men likevel, har jeg litt panikk..:0(

Skrevet

Det går bra.Selvsagt er man redd for alt som kan skje.Det er bare slik mammaer er =)

Flott at hun passer di andre!!! Du vil se at selv om hun er pappajente,så kan det være godt å ha mamma der når hun våkner =)

Her har jeg sett di fikk diplom når di våkna,og masse is =)

Å jo fortere hun får tatt di,jo bedre.Hun slipper unna mye sykdom etterpå.

Lykke til snuppa,det går bra.

Klem

Skrevet

Kjære deg,

helt naturlig å grue seg når man er mamma!!!

Men det kommer helt sikkert til å gå så fint så fint:-)

Eldste mi tok den operasjonen da hun var 3 og jeg syntes også det var fryktelig skremmende. Men det hele gikk superfint!

Og dagen etter ble startet med så masse is hun ville ha og det var jo stas for en liten pike:-)

Og når vi kom hjem fra sykehuset spurte hun om hun kunne få leke ute i sandkassen, og det fikk hun ja:-)

Skal krysse alt jeg har for dere:-)

Lykke til!!!

Skrevet

Bare raskt innom for å si at operasjonen blir utsatt :0( 2 stykk med diare/spysyke og det tar vi ikke sjangsen med at vesla får etter hun har operert.Sukk, det er så typisk vår flaks :0(

Tusen takk for støtte foressten :0)

Skrevet

Dumt at det ble utsatt for det betyr lengre tid å grue seg på for mamman!

Men sjanser skal man aldri ta, så får vi bare håpe at formen kommer raskt og at dere kan få ny time om ikke så altfor lenge.

Og prøv å tenk at med deres flaks, så får dere sikkert en ny hastetime for operasjon og da går det bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...