Gå til innhold

Over 1 meter snø....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sa visst på været at det kunne bli opp mot en meter snø, visse plasser...Visse plasser er HER :0(

Det har snødd sammenhengende i 3 døgn, og det er mye over 1 meter snø, helt pyton jo.Det er så mye snø at traktoren satte seg fast da gubben måka og da har han kjettinger på.

Må bare si at jeg lurer på om ikke det hadde vært på nyhetene fortere en svosj, hadde det vært på østlandet dette ;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da hadde det sikkert vært på nyhetene!

Husker i fjor da det samtidig var krise i et krigsherjet land, en ung nordmann mistet livet, og en annen var hardt skadet (husker ikke detaljer, men det var en bekjent av meg som kjente til fam.)

Uansett, nysnøen på Østlandet gikk igjen og igjen på nyhetene, mens denne saken hadde et par sek. innslag............

(ps: bor her selv)

Skrevet

Jeg må bare fortelle at NÅ kom naboen og hjalp gubben med å få løs traktoren. Jeg har ligget i dekning bak gardina, ikke tort gå ut. Tipper snøen er populær hos gemalen nå :0))

Så trist at en så viktig sak bare ble en liten notis,er ikke sånn det burde være :0(

Skrevet

Sorry meg,men......MOHAHAHAHAHAHAH =))))))))

Jah,jeg sa det jo.1 meter herfra til dere,noen steder.

Torsdag hadde vi jo nyhetene på vår side.Di slo stort opp og jeg ble direkte redd....Men det ble ikke sååå ille.Var feil vindretning,så her holdt både hus og trær.Men sne fikk vi jaggumeg.Kunne høre at det klaska ned.Det verste var strømmen.Den leka jo disko frem til den takka for seg helt.Ble noen artige situasjoner her da jeg skulle ha opp ungene på natta og div.heheheh.Men det er glemt.

Men jeg syns at viktige ting skal gå fremfor været ja.Helt sprøtt at slike ting fenger mer enn en manns liv.

Godt han kom seg opp.Her har gubben søkt hjelp.Han får ikke start.Å tror du ikke den andre har kjørt seg fast!!! "KNEGG" =)

Å det lyner!! Skal se di får fart på seg,hehehee.

Er himmelsk å sitte bak gardina å bare gliiiiise ja ;o)

Skrevet

Uff, jeg håper det er leeeenge til snøen kommer hit.........da blir det som du sier, slått opp som julekvelden på kjerringa her på østlandet! TOTALT KAOS OG ALLE BILER LIGGER STRØDD RUNDT: Hva er det som skjer med folk da? Alle vet jo at det en dag på denne tiden av året blir glatt.

Det er for jævlig når snøværet blir bedre dekket enn tragiske hendelser.......har ikke ord....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...