Gydamamma Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Vi har akkurat flyttet til Heggedal fra Oslo, og kjenner ingen i området med barn. Vi har en gutt på 5 1/2 år og en gutt som ble født i slutten av september. Jeg er 28 år. Kunne tenkt meg å møte andre mammaer som går hjemme med sin lille for trilleturer, cafe osv.... Hadde vært hyggelig om noen tok kontakt :-)
Sommerfugl78 Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Hei. Vi flyttet også til Heggedal fra Oslo, nå i sommer, og kjenner heller ingen her. Vi har en gutt på snart 16 mnd, født aug. -07. Jeg er 30 år, studerer deltid og er hjemme med gutten vår. Hadde vært hyggelig å møttes og trillet :-)
Sitronelle Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Har en datter på 4 mnd som jeg går hjemme med, og ei på 20 mnd som er i barnehagen. Jeg har ofte lyst til å ut å trille, men kommer meg ofte ikke ut døra, da det er så tiltak og kjedelig å gå alene. Blir gjerne med på en liten trilletur i ny og ne, og kafe osv.
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Hei,ser det er lenge siden det har vært liv i denne tråden. Fortsatt noen her???
Två små trollungar Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Hei! Treffes gjerne for trilleturer og cafebesøk! Har to små jenter, en på 2 1/2 som går i bhg, og en på en måned.
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 hei, ser du nettopp har svart. Vi får holde kontakten, jeg har to uker til termin og venter spent.. Så koselig!
Två små trollungar Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Hei igjen! Har byttet nick, siden bebisen ikke er i magen lenger... Så spennende med bare to uker til termin... er det din første? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå