Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Gidder ikke gå i detaljer, men vet jeg har rett i denne saken...kommer til å være på gråten i hele dag...og jeg som skal i 2 årsdag til tanteungen min....SUKK!!!! Huff, ikke noe gøy å krangle med en u-forståelsesfull mann når man er høygravid! Men det ordner seg nok....måtte bare lufte litt, orker ikke prate med noen andre om det...
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 uff så trist.. Men sånt er vell kjærlighetslivet også.. Men håper det ordner seg!
Tonemor er blitt mamma :-) Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Hei Malahari med snuppa! Dette kunne ha vært skrevet av meg i går... Hadde en heftig krangel med samboer, utrolig hvor lite antenner disse mennene kan ha. Uansett, en søvnløs natt og masse tårer senere så står solen likevel opp. Håper det ordner seg for deg, som du sier. I mellomtiden, kos deg i 2-års dag, tenk på deg selv og mirakelet i magen din! Oppmuntrende klem fra Tonemor
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2008 Takk for oppmuntrende ord:o). Alle har vel sine problematiske stunder....Var koselig i bursdag da!
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Håper han er mere forståelsesfull etter at babyen har kommet og barseltårene kommer.Jeg gråt for alt og ingenting de første ukene etter fødselen og mannen min er veldig forståelsesfull :-)
2 x gull Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Skjønner! Jeg har akkurat kranglet som f med min samboer og jeg stakk ut. Sitter på kontoret. Orket ikke trynet på han. Han er bare så utrolig ego og frekk. Dert har han ikke rett til akkurat nå. Det er jeg som er høygravid. Sånn er det bare. Håper han faller og knuser kraniet i betongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå