er det muuulig Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 er i avstandsforhold..... første dag i siste mens var 25.okt. dvs. 2-3dager før var siste pille i forrig p-pille brett......siden jeg bortimot aldri har sex så vta jeg med å begynne på nytt brett til dagen før kjæresten min kom hit. dvs. første pille i nye brettet tok jeg 6.nov han kom 7.nov. null sex fra forrige mens til jeg begynte på nytt brett... nååå skulle jeg i forhold til forrige mens hatt mensen nå ca? men det blir ikke før om en uke i følge nytt brett..... noen som henger med her? saken er nå det at jeg får kvalmetokter.....ikke ekstreme....og der går my omgangsyken her....gjort det en stund.... men jeg er også konstant trett...og føler sånn trøtt-press bak øyelokkene....og når jeg herjer med ungene blir jeg fortere svimmel enn til vanlig.....puppene er slike stikkinger ut mot brystvortene..... men så tenker jeg...kan det være omgangsyken jeg kansje brygger på? eller er det kroppen som reagerer siden jeg "egentlig" skulle ha mens nå? prøvde en terminkalkulator på nett for å se om muligheten er der for graviditt......og den sa at dag or befruktining ved eventuell graviditet var 7.nov :-O herreguud.....hva mener dere? det er ikke bare å ta en test her jeg bor....di selgs ikke på butikkene
ehtaner84 Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 jeg ble laget på pilla, det ble tvillinger av oss:) vet ikke helt hvordan det pille greiene fungerer, men det er jo ikke 100%. dra og kjøp en test enkelt og greit. etter hva jeg forstår av det du skrev, så er det jo "riktig" at du skal ha mensen om en uke. uansett om du hoppe over en mens, så er sjangsen like stor om du ikke gjorde det. tror nå jeg. men, man skal jo ikke tulle med de pillene sånn. skjønner, på en måte, at du gjorde det da. dra og kjøp en test du, så er du 100% sikker. hverken jeg, eller noen andre her inne kan gi deg et sikkert svar.
er det muuulig Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 problemet er at jeg må reise for å få tak i hjemmetest.....og jeg går IKKE på legkontoret der man skulle tro taushetsplikt var noe som gjelder over allt..men her kommer allt på mystisk vis ut likevell.... jeg blir stessa...for om jeg er gravid....så vil ikke jeg ta noen abort...tror jeg......men da får vijo en trøss med unger ilsammen...for han har fra før og det har også jeg...og vi har ikke vert så lenge sammen heller:-( herreguuud for et dilemmai så fall....
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 på alle de pillemerkene jeg har prøvd, så står det tydelig i bruksanvisningen at du må bruke annen prevensjon den første uka(7-10 dager) om man ikke tar første pille på første menstruasjonsdag. dette har jo tydeligvis ikke du gjort, så da er det veldig mulig at du er gravid ja, med mindre du har noen piller som er annerledes.. tror ikke det er så gunstig for kroppen og hoppe av og på pillen hele tiden heller fordi man ikek har sex i peridoder. når man gambler sånn, så vet man jo hva som kan skje:) og du som har vært gravid 3 ganger før, ,kjenner vel litt på kroppen om du er gravid eller ikke.. hvis ikke må man jo bare skaffe seg en test.. eller vente og se, hehe..
er det muuulig Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 hvor står det at jeg har vert gravid 3 ganger før?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 oi, jeg leste feil.. trodde det stod at han hadde 3 fra før og det har jeg også.. men det sto bare at dere hadde barn fra før begge.. min feil.. men resten stemmte jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå