Gå til innhold

Erfaringer m aktivitet i magen uke 26??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå inne i min 26uke.

De siste to dagene har jg merket at det er ikke så mye aktivitet i magen som d har vært...

Blir litt engstelig da, siden noen sier at etter uke 26 skal du kjenne d veldig ofte, og godt!

Men så har jg hørt d og at babyen har roligere perioder og, sover mye, rundt denne tiden!!!

Hva slags erfaringer har dere jenter??

Dette er mitt andre svangerskap, og mener og huske at med nr1 og var d veldig rolige perioder, men husker ikke hva slags uke jg var i da:/

HJELP!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 26+3 i dag og jeg har begynt å merke stor forskjell på når ungen er våken og når den sover/hviler. Kan gå lange perioder uten at jeg kjenner noenting der inne fra, såpass lenge at jeg reagerer på det og lurer på om noe er galt... Men så plutselig er det et leven der inne som får meg til å hoppe i sofaen, det sparkes i alle retninger, hikkes osv. Husker det var sånn med de andre også, at plutselig synes jeg det var så lenge siden sist jeg kjente liv. Hjelper som regel med et glass iskald saft og sette seg ned i ro litt da, blir som regel liv i leieren da :-)

Skrevet

Ja, d er nok sånn d er hos meg og... nå kjenner jg at h*n er våken:)) Er mye romstering inni her nå:)

Uff, mye en skal bekymre seg over:/

Takk for svar! Hjelper så innmari mye når en ser at flere har d på akkurat samme måte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...