♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 er på dag 9 nå med blødninger etter utskrapning. begynner å bli lei, vil komme igang igjen.
*Hønemor81* Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg blødde i fem ager, men hadde ikke utskrapning. Du kan jo ta en tur til legen hvis du fortsetter å blø . Ellers så kan det være greit å ta en pause med prøvingen til du har fått mensen igjen, det fikk vi anbefalt av legen da vi var på sykehuset. Håper du snart får en ny spire
Villemo&Pjokken Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 en og en halv måned:( så det finnes nok ikke noe fasitsvar,desverre
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 blødde i ca 14 dager... testet positiv i 6 uker etter...
Lillevenn33 Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Er på min 11. dag i dag....Fortsatt masse blod desverre. Ser for meg at det blir minst 3 uker med blødninger...
SuperKlar86Gravid Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Jeg blødde kanskje en 3-4 dager etter utskrapning. Men har lest at det kan variere veldig. Men blør du kraftig, og har smerter bør du ta en sjekk. Og ikke ha sex. Jeg var så lur at jeg jeg hadde sex litt for kort til etter US, og fikk infeksjon. Det er IKKE godt... Da er det bedre å vente litt med neste pp. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå