Gå til innhold

Graviditetstest, dere som har væt gravide flere ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør her også

Dere som fikk veldig tidlig eller veldig sen positiv test på første, fikk dere det på andre også?

Jeg lurer siden jeg fikk veldig tidlig positiv test med førstemann, og siste frist for påmelding til julebordet til jobben er dagen før IKM. Har lyst til å teste den dagen og melde meg på dersom den er negativ.

Julebordet er 2 uker senere, så kan jo alltids trekke meg om det er feil, men har ikke lyst til å fortelle noe med en gang, og dersom jeg gjør det blir det mange spørsmål

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også på julebord akkurat i den tiden like før jeg regner med å kunne teste for neg eller pos. Men har planer om å dra og enten ta med meg eget alko fritt(alle skal ta med rikke selv da så ikke noe prob) eller ikke drikke, og "ha planer" dagen etter så alkohol er ute av bildet.

Jeg testet pos tidlig sist, men har jo bare vært en gang da så..tror ikke det har noe å si på tidlig eller sent ved neste svangerskap.

Skrevet

Siden det er senest påmeldingen som er dagen før IKM, og julebordet 2 uker etter, vet jeg nok sikkert når julebordet er. Men de på jobben maser om at det er på tide jeg får en til, og rykter begynner å gå fort der, så jeg har ikke lyst til å være alkofri der selv om jeg ikke pleier å drikk så mye.

Vi får se.....

Skrevet

Hei!

Med nummer en testet jeg positivt et par dager etter ikm, prøvde ikke før så vet ikke hvor tidlig jeg kunne testet positivt. Med nummer to testet jeg negativt på ikm, positivt 5 dager over. Og nummer tre testet jeg positivt 3 dager før ikm...

Så, hehe...Hos meg er det ingen fasit hvertfall! :-)

Skrevet

Testet litt sent på begge.

Har også en fest jeg gjerne skulle vært på, så jeg håper på tidlig - og positivt - svar denne ganger :)

Skrevet

min førstefødte gjemte seg i 3mnd, så det kan jeg ikke si noe om...men testet tidlig på andrefødte og når jeg har hatt SA. så di gangene jeg har testet så har jeg testet flere dager før ikm. jeg skal i bursdagsfest i helgen som kommer, men jeg skal kjøre dit så det er min grunn til ikke å drikke =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...