celodi Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Fikk sms fra legen min om at jeg måtte komme inn over helga med en ny urinprøve siden jeg hadde 1+.. Aldri hadd dette problemet i mine tidligere sv,så er derfor litt usikker om det er mye?
jentelykke + guttelykke Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Nei, det er ikke mye, men de vil være på den sikre siden. Det kan være starten på en svangerskapsforgiftning. Hvis du har høyt blodtrykk i tillegg, så er ikke den kombinasjonen å foretrekke. Ikke få panikk! Jeg hadde begge deler, ble godt tatt vare på , og alt gikk bra!!
celodi Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2008 Takk for svar!!! Hadde litt høyt blodtrykk også,men ingen hevelser!!! Huff,håper det ikke er en sv.forgiftning nei..
Musemor med tre søte små Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 +1 er ikke mye, som regel behøver man ikke bekymre seg før den er +3 som er det høyeste. Legen din vil sikkert bare ha deg inn med ny urinprøve for å forsikre seg om at den ikke stiger ytterligere. Hadde han vært redd for at det var noe galt hadde du blitt sendt rett på UL. Hadde selv +3 de siste 6 ukene av svangerskapet uten at de fant ut hvorfor. Ingenting var galt, jeg var frisk, og gutten som kom ut var frisk. Dette kommer til å gå bra skal du se. Flott at du har en lege som er flink til å følge opp.
celodi Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2008 Ja,godt at man blir fulgt opp!!! Har under 6 uker igjen nå,så håper det ikke blir noe mer utav det.. Takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå