Gå til innhold

Er 1+ i utslag på eggehvite i urinen mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sms fra legen min om at jeg måtte komme inn over helga med en ny urinprøve siden jeg hadde 1+..

Aldri hadd dette problemet i mine tidligere sv,så er derfor litt usikker om det er mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke mye, men de vil være på den sikre siden. Det kan være starten på en svangerskapsforgiftning. Hvis du har høyt blodtrykk i tillegg, så er ikke den kombinasjonen å foretrekke. Ikke få panikk! Jeg hadde begge deler, ble godt tatt vare på , og alt gikk bra!!

Skrevet

Takk for svar!!! Hadde litt høyt blodtrykk også,men ingen hevelser!!!

Huff,håper det ikke er en sv.forgiftning nei..

Skrevet

+1 er ikke mye, som regel behøver man ikke bekymre seg før den er +3 som er det høyeste. Legen din vil sikkert bare ha deg inn med ny urinprøve for å forsikre seg om at den ikke stiger ytterligere. Hadde han vært redd for at det var noe galt hadde du blitt sendt rett på UL.

Hadde selv +3 de siste 6 ukene av svangerskapet uten at de fant ut hvorfor. Ingenting var galt, jeg var frisk, og gutten som kom ut var frisk.

Dette kommer til å gå bra skal du se. Flott at du har en lege som er flink til å følge opp.

Skrevet

Ja,godt at man blir fulgt opp!!! Har under 6 uker igjen nå,så håper det ikke blir noe mer utav det..

Takk for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...