Gå til innhold

Graviditetstest, dere som har væt gravide flere ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som fikk veldig tidlig eller veldig sen positiv test på første, fikk dere det på andre også?

Jeg lurer siden jeg fikk veldig tidlig positiv test med førstemann, og siste frist for påmelding til julebordet til jobben er dagen før IKM. Har lyst til å teste den dagen og melde meg på dersom den er negativ.

Julebordet er 2 uker senere, så kan jo alltids trekke meg om det er feil, men har ikke lyst til å fortelle noe med en gang, og dersom jeg gjør det blir det mange spørsmål

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen jeg var gravid så ble ikke testen positiv før mange dager over IKM, mens med de to siste ble den positiv et par dager før.

Skrevet

Kan jo gå på julebord og ikke drikke alkohol da, si du dessverre må hente mannen klokka ett eller annet eller noe....

Skrevet

Testa positivt 2 dagar før ikm med første og 1 dag før med andre.

Skrevet

testa 3 dager før med første.

andre gangen jeg var gravid visste jeg at jeg var gravid før jeg skulle ha mensen, men turte ikke ta test fordi det var ikke helt planlagt... testet en dag eller to etterpå, og den ble positiv med en gang. det endte dessverre med MA, og nå

tredje gangen jeg er gravid testet jeg ett par dager før jeg regnet med at jeg skulle ha mensen etter eggløsning (hadde ikke mensen etter MA), og den ble positiv

lykke til :o)

Skrevet

Det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap.

Med første testet jeg positivt til IKM, med andre to uker over IKM.

Skrevet

Takk, jenter. Tror jeg kommer til å melde meg på dersom jeg tester negativt, men finne på en god grunn til å ikke drikker, eller ikke kommer dersom det viser seg jeg er gravid likevel. Julebordet er tross alt 14 dager etter påmeldingsfristen.

Skrevet

Med førstemann testet jeg negativt 6 dager over IKM (dvs testen ble positiv etter ca 2 timer, men jeg skjønte jo ikke at det betydde at jeg var gravid), positivt 9 dager over. Testet meg fordi jeg skulle på seminar på jobben, siden testen var negativ drakk jeg jo...

Med andremann var det positivt på kveldsurin 2 dager over IKM, testet ikke noe før det.

De beste testene skal vel kunne viste korrekt resultat 1-2 dager før IKM hvis du tester med morgenurin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...