Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hei! Så var det noen sånne lekre detaljer igjen da, hehe. I går og i dag når jeg har tisset, og så tørker meg, er det MASSE slimete væske der. Det er vel sansynligvis bare utflod? Fostervann er vel helt tynt, eller?
Heaven har født::) Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Høres ut som slimproppen din. Den kan komme i flere dager litt og litt, eller i en masse. Kanskje du er i gang snart:)
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Men skal ikke slimproppen være blodig? Har dessuten hatt litt ekstra med kynnere de siste par dagene, så det er spennende å se hva som skjer. Jeg har enda 12 dager til termin, og selv om jeg håper at det skal starte snart, så prøver samtidig å være innstillt på at det fortsatt kan gå opp til 3-4 uker.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg har hatt sånn litt lysere slimete utflod i et par uker nå, og endel vonde kynnere, men sitter nå her enda å ruger. Har gitt opp å ha forhåpninger om at det skjer no snart, blir helt matt av å vente jeg,
Tonemor er blitt mamma :-) Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Hei Mammamons, Den trenger ikke å være blodig - min gikk for et par dager siden uten antydning til blod. Tror det er lurt å innstille seg på at det fremdeles kan ta noen uker. Denne slimproppen er ikke nødvendigvis noen indikator på at fødselen er nært forestående. Men det føles greit at noe "skjer", da er en liksom litt nærmere målet :-). Jeg har forresten 8 dager til termin.
220283 Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 det høres ut som det er slimproppen din som er godt.sånn har skjedd med også jardmor mente det er slimproppen som var godt..
Gjest Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Min slimpropp var sånn med førstemann.. bare masse utflod trodde jeg.. men i ettertid har jeg skjønt at det var slimproppen.. hehe.. det gikk over flere dager. Han kom uka etter;) ( slimproppen gikk 4 uker før termin, ungen kom 3 uker før) Fostervann er helt vannete ja
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Ja, jeg tror på dere! Da jeg var oppe i natt var det virkelig SLIM!! Minnet meg om når man skal skille eggeplommen fra eggehviten i en sånn eggeskiller, så hender det at hviten henger fast i plomma å blir hengende som en lang slimgreie, og sånn var det i natt... Merkelig. :-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Ja det var bra beskrivelse av slimet jeg har hatt i det siste ihvertfall:-)
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Meg også.. Da var det nok slimproppen, trodde den inneholdt blod jeg også. Men dette var mye mer slim en vanlig, så da var det nok proppen. Pluss både i går og i dag harjeg sinnsyke stikkinger i ryggen, lurer sånn på hva det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå