Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg og typen skulle treffes i kveld, så igår skulle jeg egentlig ut men ble hjemme likevel.. synes det var rart han ikke svarte på meldingen min igår da jeg skrev jeg skulle ut en tur med venninne mine.. Så idag kom han nå på msn og skrev at han ikke kunne treffes ikveld likevel, hadde glemt at han skulle treffe en kompis ikveld.. og ville ikke sende melding igår fordi jeg hadde det sikkert hyggelig på byen, så sa jeg at jeg gikk ikke ut likevel, og da sa han "hva?? du gikk ikke ut? hadde du besøk av noen kanskje??.." jeg bare nei!!! var hos mammaen min hele kvelden, så spurte han alt vi gjorde osvosv.. så sa han at han kunne nok treffe meg ikveld likevel etter han hadde truffet kompisen! Så sa jeg at hvis det er noe galt, vil jeg gjerne vite det.. han bare "hvorfor spør du om det??? det er ikke noe gale" så sa han at han måtte stikke og vaske litt osv.. faen ? hva var det for noe ??
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Det var dn unge typen din som oppfører seg som en fjortis. Dere er vel under eller rundt 20 år, begge to...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor du spurte ham om det var noe galt?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Hvor gamle er dere? Min erfaring er at msn sjelden er en smart arena for å ta opp litt alvorlige ting...som usikkerhet osv. Mye bedre å møtes og ta en prat - ansikt til ansikt. På msn mister man muligheten til å se den andres kroppsspråk, ansiktsuttrykk osv. Lett at det oppstår misforståelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå