Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 er i avstandsforhold..... første dag i siste mens var 25.okt. dvs. 2-3dager før var siste pille i forrig p-pille brett......siden jeg bortimot aldri har sex så vta jeg med å begynne på nytt brett til dagen før kjæresten min kom hit. dvs. første pille i nye brettet tok jeg 6.nov han kom 7.nov. null sex fra forrige mens til jeg begynte på nytt brett... nååå skulle jeg i forhold til forrige mens hatt mensen nå ca? men det blir ikke før om en uke i følge nytt brett..... noen som henger med her? saken er nå det at jeg får kvalmetokter.....ikke ekstreme....og der går my omgangsyken her....gjort det en stund.... men jeg er også konstant trett...og føler sånn trøtt-press bak øyelokkene....og når jeg herjer med ungene blir jeg fortere svimmel enn til vanlig.....puppene er slike stikkinger ut mot brystvortene..... men så tenker jeg...kan det være omgangsyken jeg kansje brygger på? eller er det kroppen som reagerer siden jeg "egentlig" skulle ha mens nå? prøvde en terminkalkulator på nett for å se om muligheten er der for graviditt......og den sa at dag or befruktining ved eventuell graviditet var 7.nov :-O herreguud.....hva mener dere? det er ikke bare å ta en test her jeg bor....di selgs ikke på butikkene
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg ble gravid på yasmine p.piller,og det ble 3 andre her i nerheten også..Og alle venter vi gutter i neste mnd.. Det gar ant det ja!!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 herreguuud..er yasmine jeg også bruker...:-S men serr....om jeg er gravid nå...er det noe jeg er skyld i selv? kan jo ikke tenke meg at det hadde noe å si at jeg ikke fortsatte på nytt brett med en gang forige mens var over når jeg likevell ikke hadde sex i den tiden og jeg begynte jo på nytt brett før eg hadde sex igjen....og de skal vel virke fra første pille er tatt....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Hvis du ikke begynner på piller samme dagen du får menstruasjon så er de vel ikke sikre fra første dag? Det tror jeg ikke, så her har du muligens gjort en bommert for den pillefrie perioden mellom brettene skal ikke være på mer enn 7 dager. Siden du har symptomer så hadde jeg tatt en test. Jeg og venninna mi har gått på yasmin i flere år uten å bli gravid, men her har du nok tatt pillene feil..
er det muuulig Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 men er ikke det om man har sex? jeg hadde ikke sex fra 12.okt frem til 7.nov....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Jeg tror du kan ta det helt med ro. Jeg gikk selv på yasmine over et år - uten å bli gravid. Da jeg sluttet, fordi jeg ville bli gravid, tok det nesten et år før spiren satt... P-piller er sikre etter 7 dager hvis du ikke tar de fra første dag i mensen. Det går masse omgangssyke nå, så tipper det er den du har fått. Uansett kommer kvalmen senere i en graviditet enn du evnt er i. Jeg fikk først kvalme rundt uke 7 alle tre gangene. Ømme bryster er også helt vanlig rett før mens. I tillegg har jo du "rotet" med pillene, og ikke så rart at kroppen reagerer litt. Vent og se det an en stund. Du kan evnt bestille tester på nettet fra billigtester (søk det evnt opp på google). De er billige, og greie å ha liggende. Kommer ganske kjapt etter bestilling også. Håper du får en god kveld, og håper du ikke tenker alt for mye på pillene dine:-)
er det muuulig Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 åååå herreguud håper du har rett! har nå bestilt tester fra billigtester...hpoer dem kommerfort! tuusen takk:-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 kan godt hende du ikke er gravid HI men må bare si at jeg synes du var i overkant bastant her nå anonym 14.44. du snakker ut i fra dine gene erfaringer, og fra de, konkluderer du med at ingen ting annet er mulig. Som kvalme foreksempel, jeg har også vert gravid tre ganger som du, men kvalmen har vert helt forskjellig hver gang, og den siste gangen ble jeg kvalm før jeg skulle hatt mensen, så ikke si at man aldri blir kvalm før det er gått 7 uker bare fordi du hadde det sånn. og det andre du er like barnslig bastant på, er at det tok DEG ett år å bli gravid etter pilleslutt, så, derfor konkluderer du med at ingen andre kan bli gravid før det er gått ett år etter pilleslutt? så rart du tenker..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Ok. Kanskje dumt å være så "sikker" i min sak. Det er lett å henge seg opp i egne erfaringer. Alt er jo mulig når det gjelder graviditeter, og symtomene er selvfølgelig forskjellige fra person til person, og fra gang til gang. Jeg beklager måten min å skrive på. Håper uansett ikke HI er gravid. Anonym 14.44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå